וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הדרקון הראשון במקום הראשון

עינב שיף

28.3.2010 / 18:46

"הדרקון הראשון שלי" הדיח את "אליס בארץ הפלאות" מפסגת הטבלה עם פתיחה מצוינת. "אליס" עדיין במקום השני, "Hot Tub Time Machine" במקום השלישי

מהפך בטבלת שוברי הקופות: אחרי שלושה שבועות של שליטה בלתי מעורערת, "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון יורד מהפסגה לטובת סרט תלת-מימד אחר, "הדרקון הראשון שלי" שכבש את הפסגה עם הכנסות של 43 מיליון דולר. "אליס" הניב רק 17.2 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי להקרנתו, נפילה של 49.4% ברווחיו.

במקום השלישי נמצא "Hot Tub Time Machine" בכיכובם של ג'ון קיוזאק וצ'בי צ'ייס, שהכניס 13.65 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארצות הברית. "אקסית במצור" ממשיך להניב מספרים בינוניים, כשהפעם נרשמו לזכותו בקופות רק 12.4 מיליון דולר, שהספיקו לו כדי לעקוף את הפתעת השבוע שעבר, "יומנו של חנון" שהכנסותיו הגיעו ל-10 מיליון דולר בסוף השבוע.

הקומדיה הרומנטית "She's Out of My League" הניבה בסוף השבוע 3.52 מיליון דולר והיא מתמקמת מעל "Green Zone" בכיכובו של מאט דיימון, שאולי פורגן בקרב איגוד הסינמטקים, אבל בקופות הוא רושם מספרים מאכזבים ביחס למעמדו - רק 3.35 מיליון דולר בסוף השבוע.

ביי ביי "אווטאר"

"שאטר איילנד" מרשים למדי ביציבותו בטבלה ובשבוע השישי להקרנתו הוא רושם הכנסות נאות של 3.17 מיליון דולר. עבור מותחן פסיכולוגי לא קל לעיכול, 120 מיליון הדולר שלו בארצות הברית בלבד הן הישג טוב מאד לסקורסזה ודיקפריו.

"Repo Men" בכיכובו של ג'וד לאו לא הצליח להתרומם או להתייצב, עם נפילה של 50% בהכנסותיו לעומת השבוע שעבר והכנסות בגובה 3.04 מיליון דולר בלבד. "Our Family Wedding" סוגר את הטבלה עם 2.2 מיליון דולר בטור ההכנסות והכנסות של 16.7 מיליון דולר בסך הכל בשלושת השבועות בהם הוא מוקרן.

טבלת 10 הסרטים המכניסים ביותר בארצות הברית נפרדה השבוע מחברת מועדון ותיקה שהיה נדמה כי תישאר לנצח שם. אחרי ששבר כמעט את כל השיאים, "אווטאר" הכניס השבוע רק 2.01 מיליון דולר, כתוצאה מכניסתם של סרטי תלת-מימד חדשים למעגל ההקרנות. סכום זה דחק אותו לראשונה זה 15 שבועות מחוץ לטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully