וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליברטינז מתאחדים

עינב שיף

29.3.2010 / 23:24

אחרי שנים של שמועות, הלהקה של פיט דוהרטי וקרל באראט תתאחד לראשונה לשתי הופעות מלאות בפסטיבל רדינג ולידס, שיתקיים בחודש אוגוסט

הליברטינז, אחת מלהקות הרוק האהובות בבריטניה בעשור האחרון, תתאחד לראשונה מאז הפירוק לשתי הופעות מלאות. ה-NME חשף היום (שני) כי הלהקה נמצאת בליין-אפ של פסטיבל רדינג ולידס המתקיים בסוף אוגוסט וכי הם עתידים להופיע לפני ארקייד פייר, שיעניקו הופעה נדירה בה ייחשפו חומרים מאלבומם הבא.

האיחוד מגיע לאחר שנים של גישושים בין שני הקולות המובילים בלהקה, פיט דוהרטי וקרל באראט, שהקימו את הלהקה כחברים טובים בשנת 1997 ופירקו אותה ב-2004 בסכסוך שבשיאו פרץ דוהרטי המכור לסמים לביתו של באראט ונשלח למאסר. "אנחנו הולכים לנגן לאנשים שירים שהם רוצים לשמוע", אמר באראט ל-NME בראיון לכבוד האיחוד. דוהרטי, שרק השבוע נעצר שוב בחשד להפצת סמים, הוסיף כי הוא עדיין צריך לעכל את הנושא.

הליברטינז אמנם הוציאו שני אלבומים בלבד, אך נחשבים לחלק אינטגרלי ממהפיכת הרוקנרול של העשור האחרון לצד הסטרוקס והווייט סטרייפס. מאז התפרקו פעלו השניים בלהקות נוספות (דוהרטי בבייבישמבלס ובאלבום סולו, באראט בדירטי פריטי ת'ינגס) אך נפגשו מספר פעמים, כולל פעם אחת על הבמה אולם לא להופעה מלאה וללא ג'ון האסל וגרי פאוול, החברים הנוספים בהרכב שיופיעו עמם ברדינג ולידס.

הליין-אפ הראשוני של הפסטיבל מכיל הפתעות נוספות, כמו ההופעה של הארקייד פייר שלא הופיעו באירופה זמן רב, לצד הופעות של בלינק 182 המאוחדת וכן הופעה של גאנז אנ' רוזס. גם קווינז אוף דה סטון אייג' יחזרו לפעולה אחרי גיחה של הסולן ג'וש הום להרכב Them Crooked Vultures עם דייב גרוהל וג'ון פול ג'ונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully