וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מייקל ג'קסון מתכנן: תביעה אזרחית נגד רופא בנו

עינב שיף

31.3.2010 / 0:56

עורך דינו של ג'ו ג'קסון, אביו של מלך הפופ המנוח, אמר כי התביעה נגד ד"ר קונראד מוריי, המואשם גם בפלילים, תוגש בתוך 90 ימים. "מעשיו הם ברמה של רצח מדרגה שניה", קבע עורך דינו של האב

ג'ו ג'קסון, אביו של מייקל ג'קסון יגיש תביעה אזרחית נגד ד"ר קונראד מוריי, הרופא המואשם בהריגת ג'קסון. עורך דינו של ג'קסון, בריאן אוקסמן, אמר כי התביעה באשמת גרימת מוות תוגש בתוך כ-90 ימים, בטענה שפעולותיו של ד"ר מוריי, ביניהן הזרקת החומר המטשטש פרופופול היו "פזיזות ברמה המהווה רצח מדרגה שנייה", כפי שאמר עורך הדין לרויטרס.

"העובדה שמוריי נתן לג'קסון פרופופול כל לילה היא כמו רולטה רוסית", אמר אוקסמן. "זה כמו לטעון שישה כדורים באקדח שיש בו רק שישה תאים". לדבריו, צוות של חוקרים פרטיים אסף חומרים וראיות נגד הרופא, שנשכר על ידי חברת ההפקות AEG כדי לטפל בג'קסון לקראת סדרת מופעי הקאמבק שתוכננה לו ביולי 2009.

על פי חוקי קליפורניה, ניתן להגיש תביעה אזרחית באשמת גרימת מוות בתוך שנה מיום קביעת המוות, כלומר עד ה-25 ביוני 2010. לדברי אוקסמן, הכנת התביעה ארכה זמן רב בשל הקושי להרכיב תיק ראיות משמעותי. "אבל עכשיו יש לנו את הרישומים ועכשיו אנחנו יכולים להגיד מה קרה", אמר אוקסמן, שלדבריו לא ברור כרגע אם בני משפחה נוספים יצטרפו לג'ו ג'קסון בתביעה.

עד להגשת התביעה, אוקסמן אמר כי שלח התראה בשם ג'ו ג'קסון לראש צוות הסנגוריה של ד"ר מוריי, עורך הדין אד צ'רנהוף. צ'רנהוף מסר בתגובה כי טרם קיבל את ההתראה וכי לא יגיב בנושא עד שיקבלה.

במקביל לדבריו של אוקסמן, משפטו הפלילי של ד"ר מוריי באשמת הריגה ללא זדון יימשך כרגיל. עד כה כפר ד"ר מוריי בהאשמות נגדו ושוחרר בערבות. בינתיים, פרסם אתר TMZ כי הרופא טוען שג'קסון הגיע לבית החולים כשהוא עדיין בחיים, בניגוד לטענת הפרמדיקים שפינו אותו. הדיון הבא במשפט צפוי להתקיים ב-5 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully