וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאיל ברישניקוב מגיע לישראל

עינב שיף

31.3.2010 / 14:13

אחד הרקדנים המפורסמים בעולם יגיע לישראל עם הרקדנית אנה לגונה לשלושה מופעים בישראל בסוף חודש יוני

מיכאיל ברישניקוב, מגדולי הרקדנים בתולדות המחול, יגיע להופעות בישראל. ברישניקוב יתארח במרכז סוזן דלל, זוכה פרס ישראל במחול לשנת 2010 יחד עם הרקדנית המפורסמת אנה לגונה. השניים יעלו שלושה מופעים בישראל, ב-26 ביוני בסוזן דלל וב-28 וב-29 ביוני בהיכל לאמנויות הבמה בהרצליה.

הסיבוב במסגרתו מגיעים השניים נקרא "שלשוה קטעי סולו ודואט" ובו יצירות מאת מץ אק, בעלה של לגונה וכן אלכסיי רטמנסקי ובנג'מין מילפייה. על פי בקשתו האישית של ברישניקוב, 50 כרטיסים להופעות יוקצו לתלמידי מחול מרחבי הארץ. מחירי הכרטיסים להופעות ינועו בין 280 ל-375 שקלים. מכירת הכרטיסים תחל ב-9 באפריל בקופות האולמות בהם ייערכו המופעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתפים פעולה. ברישניקוב עם לגונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברישניקוב בן ה-62 ערק בשנת 1974 מברית המועצות, במהלך סיבוב הופעות עם להקת הבולשוי בקנדה. לאחר מכן כיכב בלהקת תיאטרון הבלט האמריקאי, ממנה עבר ללהקת הבלט של ניו יורק ומשם חזר לתיאטרון הבלט האמריקאי. לאחר מכן ניהל אמנותית את פרויקט המחול וייט אוק שהקים יחד עם מרק מוריס וכיום הוא מנהל אמנותית מרכז הקרוי על שמו.

לצד קריירת המחול ניהל גם קריירת משחק, במסגרתה היה מועמד לאוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו ב"נקודת מפנה". ברישניקוב שיחק גם בסרט "לילות לבנים" לצד גרגורי היינס ובעשור האחרון לקח חלק בעונה האחרונה של "סקס והעיר הגדולה" כבן זוגה של קארי בראדשו, בגילומה של שרה ג'סיקה פארקר.

לגונה בת ה-55 היא רקדנית בינלאומית זוכת פרסים, שהתפרסמה כ"מוזה" של בעלה, מץ אק. בעברה רקדה בבלט קולברג השוודי ובהפקות בינלאומיות כמו "ג'יזל", "כרמן", אגם הברבורים" ו"בית ברנדה אלבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully