וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצ'ה קוצ'ה 9 יוצאת לדרך

עינב שיף

31.3.2010 / 16:43

אירוע האמנות בו למציגים יש רק 6 דקות ו-40 שניות להראות מה הם שווים יתקיים בפעם התשיעית ב-21 באפריל, במועדון ההאנגר 11 בתל אביב

פסטיבל פצ'ה קוצ'ה מספר 9 יתקיים ב-21 באפריל במועדון ההאנגר 11 בתל אביב. כמיטב המסורת, כל אמן שיציג באירוע יוכל להציג את עבודתו במשך 6 דקות ו-40 שניות בלבד. את האירוע מנחים ואוצרים איתי מאוטנר וענת ספרן וגם הפעם צפויה מכירת הכרטיסים להסתיים בתוך דקות, כפי שאירוע ב-8 האירועים שקדמו לו.

השנה ייפתח האירוע במחווה צילומית של המעצב להב הלוי לזכרו של הצייר מאיר פיצ'חדזה שהלך לעולמו לפני מספר חודשים. בנוסף, יציגו באירוע המעצב הגרפי זאב ליפמן, מראשי המעצבים הגרפיים בישראל, אלון סימון ואורן רובין שיציגו משחק אנימציה בשם "המירוץ לארנונה", ש.פיקסל שיציגו את נושא ה-Mapping ואמן הגרפיטי Know Hope יחשוף חלקים ממיצב סולו שלו.

עוד באירוע: האדריכל מיכאל גרורל יגיע מאוסטריה כדי לשוחח על פרויקט ה-Pixel Hotel עליו הוא עמל, האמנית ניבי אלרואי תציג חלק מעבודותיה בנושא וירוסים ותאים מתפוצצים, הצלם הוותיק מנחם כהנא יראה צילומים שונים מהקריירה הארוכה שלו כצלם עיתונות בירושלים, גורית מסטודיו ג'אנקשן תספר את גלגולם של חלק מהרהיטים שנוצרו בסטודיו וקבוצת איפה דנה יחשפו את "עגור", מיצג בו הם הופכים נייר באורך 6 מטרים לעגור.

הפצ'ה קוצ'ה היווה בעבר כר לגילוי אמנים חדשים וגם מקום לגילוי מחדש של כמה האמנים הוותיקים בישראל, כמו הרקדן והכוריאוגרף אוהד נהרין שהציג את צד הצלם שבו והמעצב האמנותי דוד פולונסקי שהציג קטעים ראשונים מ"ואלס עם באשיר", שם שימש מעצב אמנותי ראשי.

  • עוד באותו נושא:
  • פצ'ה קוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully