וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסריטאי דיוויד מילס ("הסמויה", "רצח מאדום לשחור") הלך לעולמו

עינב שיף

31.3.2010 / 20:56

דיוויד מילס, זוכה שני פרסי אמי שכתב פרקים לסדרות כמו "הסמויה", "רצח מאדום לשחור" ו-"NYPD" הלך לעולמו בגיל 48, ימים ספורים לפני השקת סדרה חדשה שכתב

התסריטאי דיוויד מילס מת אמש (שלישי), כך הודיע דובר מטעם חברת HBO. "דיוויד היה אדם נפלא וצנוע", נאמר בהודעה מטעם החברה, "יתגעגעו אליו אלו שהכירו אותו ואהבו אותו ואלו שידעו עד כמה גדול היה כשרונו". על פי דיווחים שונים, מילס, בן 48 במותו, הלך לעולמו כתוצאה ממפרצת במוחו.

מותו של מילס התרחש ימים ספורים לפני השקת הסדרה החדשה שהיה שותף לכתיבתה, "Treme", פרויקט חדש ומדובר העוסק בשכונה בניו-אורלינס בעידן שאחרי סופת ההוריקן קתרינה. בפרויקט שותף חברו הוותיק של מילס, יוצר "הסמויה" ו"רצח מאדום לשחור", דיוויד סיימון.

ההיכרות בין השניים היתה המפתח לקריירה של מילס בטלוויזיה. שניהם הכירו כחברים בקולג' ולשניהם קריירה כעיתונאים. השניים שיתפו פעולה לראשונה בפרק מפורסם של סדרת המשטרה המהוללת "רצח מאדום לשחור", בפרק בו מככב כשחקן אורח רובין וויליאמס. הפרק זיכה את השניים בפרס גילדת הכותבים האמריקאית (WGA) לתסריט הטוב ביותר בסדרת דדרמה.

לאחר מכן כתב נשכר מילס כתסריטאי בסדרת המשטרה המצליחה "NYPD", לה כתב בין השנים 1995-1997. לאחר מכן המשיך לכתוב לסדרת בית החולים "ER". בשנת 2000 חזר מילס לשתף פעולה עם סיימון במיני-סדרה "The Corner" שהביאה לו את שני פרסי האמי בהם זכה (ככותב וכמפיק). לאחר מכן יצר את המיני-סדרה "Kingpin" אודות קרטל הסמים המקסיקני שנכשלה.

בשנת 2006 חזר מילס לעניינים עם הצטרפותו לצוות הכותבים של "הסמויה", שוב בשיתוף פעולה עם סיימון, בעונתה הרביעית והחמישית, עליה היה מועמד לפרס גילדת הכותבים באמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully