וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד בכרי לקה בליבו, מצבו יציב

קובי מנדל ועינב שיף

31.3.2010 / 22:47

הבמאי והשחקן לקה באוטם שריר הלב ועבר צנתור בבית החולים רמב"ם בחיפה. כעת מצבו יציב והוא נמצא ביחידה לטיפול נמרץ. בן דודו לוואלה! תרבות: "דיברתי איתו, הוא בסדר ובהכרה"

הבמאי והשחקן מוחמד בכרי לקה בליבו היום (רביעי) בחיפה. השחקן והבמאי אושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם עבר צנתור וכעת מצבו יציב והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ. בן דודו, שגם לו קוראים מוחמד בכרי, אמר הערב לוואלה! תרבות: "זה היה לא קל, אבל הוא בסדר ובהכרה". דובר בית החולים אמר כי בכרי יישאר כעת להשגחה בבית החולים להתאוששות.

בכרי בן ה-57 הוא אחד מיוצרי הקולנוע השנויים במחלוקת בישראל, בעקבות סרטיו הדוקומנטריים. הבולט ביניהם הוא "ג'נין ג'נין", שנעשה לאחר מבצע "חומת מגן" במחנה הפליטים בעיר. בסרט טען בכרי כי כוחות צה"ל ביצעו טבח בתושבי המקום. חיילי מילואים שהשתתפו בקרבות בג'נין תבעו את בכרי, הפסידו ולערעורם הצטרפה בצעד נדיר גם המדינה.

באחרונה שב בכרי לכותרות בעקבות יוזמה של במאים ישראלים להעניק לו את פרס "דב הפלטינה" לחופש הדיבור במהלך פסטיבל ברלין. המהלך הביא לתגובה חריפה של שרת התרבות לימור לבנת, בה טענה כי בכרי משמיץ את ישראל. לאחר מכן החרים בכרי את פסטיבל הסרטים הישראלי בפריז, בעקבות הזמנתה של לבנת כאורחת כבוד. כמו כן, זכה לאחרונה בכרי בפרס הראשון בפסטיבל לסרטים מאסיה, אפריקה ואמריקה הלטינית על סרטו התיעודי "זוהרה".

בכרי אמור לככב במיני-סדרה החדשה של HOT "אדמה", בבימויו של רני בלייר. בכרי ישחק בדמותו של יהודי, יחד עם ליאור אשכנזי, יעל אבקסיס, מנשה נוי ועמוס לביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully