וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם תרבותי על בריטניה? אחד באפריל!

1.4.2010 / 15:30

חלק האמינו אבל טענו שצריך להחרים את הצרפתים, חלק חשבו שמדובר ברעיון הזוי וכמעט שליש מכם פשוט לא קנו את המתיחה. איך הגבתם למתיחת ה-1 באפריל של וואלה! תרבות?

האמת? לא ציפינו. לא ציפינו לתגובות שתעורר מתיחת ה-1 באפריל שלנו ובעיקר לא לעובדה שכל כך הרבה אנשים ייפלו בפח. מודים, יכול להיות שהגזמנו, אבל התגובות של רובכם והעובדה שלחלקכם ככל לא נראה מופרך הרעיון שממשלת ישראל תטיל חרם תרבותי על בריטניה מלמדת דבר או שניים על מצב האומה.

אז מה חשבתם על הידיעה? שליש מכם לא קנו את המתיחה ועלו על השקר. טוקבק מספר 20 המכנה עצמו "דיויד יום שולט" כתב כי "כמעט האמנתי עד שהגעתם להחרמה של אמנים והוגי דעות בריטים. בכל מקרה, עדיף להחרים את הוגי הדעות הצרפתים קודם, הם גם נודים וגם שמאלנים בהרבה".

גם טוקבק 7, "אריה הגאון ממעלות", עלה על המתיחה אבל טען שזה בכלל לא רעיון רע: " זה שקוף שזה אחד באפריל, כי לא באמת יחרימו את שקספיר... אבל במחשבה שניה, למה לא בעצם?? למה לא להחרים את הבריטים הסנוביים והמגעילים האלה שאוהבים ערבים".

בין יתר הטוקבקיסטים שנפלו בפח היו הדעות חלוקות. חלק תמכו ב"חרם" וחלק טענו שמדובר בעוד רעיון הזוי מתוצרת ישראל. "מה אנשים השתגעו?", כתבה טוקבקיבטית מספר 124 שכינתה את עצמה "בריטית מושבעת". וכתבה: "הלו, בריטניה היא חלק גדול מהתרבות של היום!!! אי אפשר למחוק אותה מעל המדפים שלנו סתם. בממשלה כנראה שכחו שיש היום אינטרנט, ויש תוכנות לשיתוף קבצים, ויו-טיוב... הכל אפשר להשיג היום, אם נרצה. גם את 'מיין קאמפף' של היטלר, אם נחפש טוב טוב..."

"בריטית מושבעת" המשיכה ואמרה: "אז יורידו לנו מהחנויות את שייקספיר, יורידו את BBC פריים ( או אנטרטיינמנט - היום ) מהטלביזיה, תמיד יש את אתר UK NOVA שנותן תוכניות מבריטניה, ולא בשידור חוזר, אלא בלייב. מה, תחסמו לנו אותו? רק שינסו, תראו איזה מחאה תהיה פה. ולא רק ממני".

לאלו שהשתכנעו, לאלו שתמכו ולאלו שחשבו שנפלנו על השכל - אנחנו אוהבים את כולכם וניפגש באחד באפריל בשנה הבאה.

מערכת וואלה! תרבות

  • עוד באותו נושא:
  • 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully