וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה על פי ספרו של גלעד שליט זכתה בפסטיבל חיפה

עינב שיף

1.4.2010 / 20:23

המחזה "כשהכריש והדג נפגשו לראשונה", המבוסס על ספרו של החייל החטוף זכה במקום הראשון בפסטיבל חיפה להצגות ילדים שננעל בפעם ה-20

"כשהכריש והדג נפגשו לראשונה", המחזה המבוסס על ספרו של גלעד שליט, זכה במקום הראשון בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים שננעל הערב (חמישי) בפעם ה-20. את המחזה כתבו וביימו אורי אמנותי ("טלנובלה בע"מ", "בעל בעל לב"), רונן יפרח ואיריס פן, שגם שיחקו בהצגה.

ההצגה "משהו נפלא עומד לקרות" של גליה פרידקין ואיציק ויינגרטן זכתה בציון לשבח וכן בפרס חביבת הקהל, ציון לשבח לשחקנית מור ענטר, וכן בפרס לתפאורה ותאורה הטובים ביותר. ההצגה "

ההצגה "העולם על פי אלון ואורלי שוורצברג זכתה בפרס מחזאית השנה על ההצגה "העולם על פי אלון". ההצגה "העולם על פי אלון" שכתבה אורלי שוורצברג זיכתה את האחרונה בפרס המחזאית הטובה ביותר וכן את שחקניה שיר שנער ועידית טפרסון בפרס לשחקן והשחקנית הטובים ביותר בפסטיבל.

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-20 יינעל מחר (שישי). עד כה ביקרו בפסטיבל 14 אלף אנשים שצפו בשש הצגות התחרות ובפעילויות שונות במסגרתו. השנה העניקה הנהלת הפסטיבל, בראשות איתמר גורביץ' והמנהלת האמנותית צביה הוברמן תעודות "יקיר הפסטיבל" לראש עיריית חיפה יונה יהב, לגילה אלמגור וללאה רבין, שהיתה נשיאת הכבוד של הפסטיבל בשנותיו הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully