וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שכטר זכה בפסטיבל תיאטרונטו

עינב שיף

3.4.2010 / 20:15

השחקן-מוזיקאי זכה בפרס הראשון בפסטיבל להצגות יחיד על משחקו בהצגה "רצח בכביש המהיר" שביים רוני פלדמן. מנהל הפסטיבל יעקב אגמון אמר כי בכוונתו להרחיב את הפסטיבל גם להצגות יחיד בינלאומיות

אייל שכטר הוא הזוכה הגדול של פסטיבל תיאטרונטו ה-20 שננעל הערב (שבת) בתל אביב. שכטר, סולן להקת אבטיפוס לשעבר ומוזיקאי פעיל, זכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל על משחקו בהצגה "רצח בכביש המהיר" שחיבר וביים רוני פלדמן. שכטר אף זכה בפרס כספי בגובה 10 אלפים שקלים.

"שכטר מגיש לצופים הופעה צנועה, מעודנת, מדויקת, מינימליסטית אך בעלת עוצמה", נימק חבר השופטים בראשות השחקן אלי גורנשטיין את הבחירה. "הוא אמיתי ואמין בכל רגע ומחליק בקלילות במעברים שבין דמות המספר לסיטואציות השונות. הביצוע הווירטואוזי שלו מצליח להעביר ניואנסים רבים ומגוונים, ואינו נופל למוכר ולידוע. באמצעים מועטים, ללא שימוש בגימיקים תיאטרליים, הוא מרתק את הקהל במשך שעה שלמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. שכטר בהצגה "רצח בכביש המהיר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בציון לשבח זכו השחקנית אסנת זיביל על הופעתה בהצגה "יציאת מצרים" מאת חגית בודנקין בבימויה של וידי בילו וכן השחקן שי זביב על משחקו בהצגה "צדק תרדוף" מאת יוספה אבן שושן בבימויה של ליחי בקרמן.

"זהו פסטיבל תיאטרונטו, לדעתי, הטוב ביותר", הכריז עם נעילת הפסטיבל מנהלו הוותיק, יעקב אגמון. "נדיר שהקהל, חבר השופטים והעיתונות תמימי דעים לגבי איכות ההצגות. אחת המשימות העומדות בפנינו היא מציאת אולם להצגות יחיד בת"א כדי שההצגות האלו ימשיכו לרוץ במשך כל השנה". בנוסף הכריז אגמון כי בשנה הבאה, השנה ה-21 לקיום הפסטיבל, יהפוך האירוע המושך עשרות אלפי צופים לבינלאומי, בעזרת הצגות יחיד מרחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully