וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש דיבורים על סדרת-בת בארצות הברית"

3.4.2010 / 22:15

לרגל זכיית הגרסה האמריקאית של "בטיפול" בפרס פיבודי היוקרתי, מספר היוצר חגי לוי למה הפרס הזה כל כך חשוב ליצירה הישראלית ולסדרה עצמה, ואיזה עוד הפתעות מחכות לנו

"זאת זריקת עידוד עצומה", אומר לוואלה! תרבות יוצר "בטיפול", חגי לוי, בתגובה לזכייתה של "In Treatment", הגרסה האמריקאית של הסדרה, בפרס פיבודי. "כשהודיעו לי ביום חמישי על הזכייה, לא ידעתי אם אני צריך לשמוח, כי הרי זה לא פרס מהולל כמו האמי או גלובוס הזהב, שבהם כבר התכבדנו בעבר", אומר לוי. "אבל אז הסבירו לי שמדובר באחד הפרסים היוקרתיים ביותר בעולם הבידור האמריקאי – מעין פוליצר של הטלוויזיה. הפרס מחולק בידי אוניברסיטת ג'ורג'יה, כך שזו גושפנקא אקדמית לאיכות של הסדרה, שגם כך כבר מלמדים אותה בלא מעט מוסדות בארצות הברית".

לדברי לוי, הזכייה של "In Treatment" חשובה גם מסיבה נוספת – "אנחנו עובדים עכשיו על העונה השלישית בארצות הברית, שהצילומים שלה עומדים להתחיל ביוני, וכל זכייה כזו משפרת את היחס של HBO כלפיה. זו הפעם הראשונה שהאמריקאים כותבים תסריטים מקוריים ולא מתבססים על החומרים שהוצגו בארץ, ועכשיו הם מגלים כמה קשה לעשות זאת, מה שקצת מעכב את העבודה. אפשר להניח שהפיבודי יעניק תמריץ נוסף ויחזק את האמונה בכוח של הסדרה. חוץ מזה, אני מאמין שהפרס יעודד את אנשי הטלוויזיה האמריקאים להמשיך לרכוש פורמטים תוצרת הארץ".

בד בבד לעבודה על העונה השלישית של "In Treatmenat", חושף לוי גם כי "יש דיבורים על ספין-אוף אפשרי שלה. עלו מחשבות ב-HBO על סדרת בת, אם כי כרגע זה עוד בשלב התחלתי מאוד".

"אני מתגעגע לקולנוע"

בזמן שבארצות הברית מחלקים לו פרסים, מסתובב לוי באירופה. הוא עומד להשתתף בפריז בכנס מיוחד על הסדרה, ונפגש עם תסריטאים שונים מרחבי היבשת על הגרסאות השונות שמופקות לסדרה במדינות אירופה – חלקן נמצאות כעת בתהליכי כתיבה וחלקן כרגע רק בשלב הגישושים. "מעניין לראות איך בכל מדינה משתמשים במבנה של הסדרה כדי להתמודד עם טראומות לאומיות אחרות – באיטליה, למשל, הגיבור נאבק בפשע המאורגן, וברומניה הוא חוזר מאפגניסטן. מתברר שהמון חיילים רומנים נמצאים במזרח התיכון", מספר לוי.

בצד העבודה על "בטיפול" וגלגוליו השונים, מנסה לוי לקדם גם את הפרויקט הבא שלו בארץ. "ככל שהפרויקט הזה הולך ומתקדם, כך הוא נהיה שונה יותר מ'בטיפול', גם בצורה וגם בתוכן שלו", מגלה לוי. "הצרה היא שמרוב פגישות עם מפיקים ותסריטאים ברחבי העולם, לא כל כך נשאר לי זמן לעסוק ביצירה הבאה שלי. אני גם מתגעגע לקולנוע – לעשיית סרטים, לצפייה בהם, לכתיבה עליהם, והלוואי שיהיה לי זמן לחזור לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully