וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "ויוה לאירוויזיון" חוזר

עינב שיף

4.4.2010 / 1:38

הפסטיבל המלווה את תחרות השירים האירופאית יתקיים זו הפעם הרביעית בהרצליה, אשדוד ותל אביב, עם מחוות לגיבורי עבר של התחרות והופעות מיוחדות

פסטיבל "ויוה לאירוויוזיון", האירוע החוגג את תחרות השירים האירופאית בישראל, יתקיים זו הפעם הרביעית בין התאריכים 20-29 במאי בתל אביב, הרצליה ואשדוד. מאחורי התחרות עומד המפיק אלי ניסמן, מותיקי מעריצי האירוויזיון בישראל.

בין האירועים שיתקיימו השנה: מופע פרינג' המשחזר את שירי ישראל בתחרות לאורך השנים, סרט תעודה על תופעת חובבי האירוויזיון, מסיבות אירוויזיון ברחבי הארץ ועוד. כבכל שנה, יוענקו אותות לגיבורי אירוויזיון נבחרים, ביניהם זוכה התחרות שלוש פעמים ג'וני לוגן והפזמונאית חמוטל בן זאב, שכתבה שירים ליזהר כהן וליאורה שהשתתפו בתחרות.

בשנה שעברה התחרות היתה חלק משערוריה בעיר אשדוד, במסגרתה גנזה העירייה די.וי.די שהיה אמור לצאת עם שירי המשתתפים בפסטיבל, בשל קטע בו הניף אחד האמנים את דגל הגאווה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. גם השנה סבלה התחרות מקשיים, אולם בסופו של דבר הצליח ניסמן לקיים את התחרות.

"גם השנה פסטיבל ויוה לאירוויזיון יהיה חוויה מהנה לאוהבי תחרות השירים האירופאית שמתקיימת כבר 55 שנה וזוכה לפופולריות עצומה ברחבי יבשת אירופה וגם בארץ", אומר נסמן. "במקביל לשידור הטלוויזיוני הפסטיבל שלנו יהיה חגיגת אירוויזיון משובחת וכולם מוזמנים להנות וכמובן המון הצלחה לנציגינו הראל סקעת שעל פי כל התחזיות המוקדמות נראה כי לא רק שייצג אותנו בכבוד רב אלא אף מועמד לזכייה באחד המקומות הראשונים. אז יש למה לחכות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully