וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילס פיטרסון יתקלט בישראל

עינב שיף

4.4.2010 / 13:38

הדי ג'יי ושדרן הרדיו המפורסם מאנגליה יגיע למועדון הבלוק בתל אביב ב-23 באפריל, יותר משנה אחרי שביטל סט מתוכנן שלו בזמן מבצע "עופרת יצוקה" בעזה

ג'יילס פיטרסון, משדרני הרדיו והדי ג'ייז הבכירים בבריטניה, מגיע לישראל. פיטרסון יתקלט במועדון הבלוק בתל אביב ב-23 באפריל. כרטיסים למופע ייצאו בהמשך השבוע למכירה מוקדמת במחיר 90 שקלים. מאחורי הפקת המופע עומדים מועדון הבלוק, קבוצת ההפקות חרגול וכן חבורת TABAC, שהביאה לישראל די ג'ייז רבים כמו דיים פאנק וגם אמנים מופיעים כמו סול וויליאמס.

פיטרסון בן ה-45 משדר ברדיו 1 של ה-BBC, מתחנות הרדיו המואזנות בעולם. הוא נחשב לאוטוריטה מוזיקלית עוד מאמצע שנות השמונים, אז התפרסם באנגליה כדי ג'יי ייחודי במועדון ה - Dingwalls. ייחודו של פיטרסון נמצא בעומק המוזיקלי בו ניחן ויכולתו לשלב בין סגנונות שונים עד ליצירת צלילים חדשים שהפכו אותו לגורו של מוזיקאים ומאזינים. בנוסף, הקים פיטרסון את הלייבלים “Acid Jazz House” ו - “Talking Loud" שהיוו בית גידול להרכבים נחשבים כמו Brand New Heavies, 4 Hero ורבים נוספים.

בינואר בשנה שעברה היה אמור פיטרסון להגיע למסיבה באומן 17 בתל אביב, אך ביטל את בואו, ככל הנראה בשל מבצע "עופרת יצוקה" שהתנהל באותם ימים בעזה. עם זאת, הבטיח פיטרסון לשוב וכעת הוא מקיים את הבטחתו.

וגם: חגיגות ה-101 לתל אביב

TABAC תמשיך לחגוג גם ביום רביעי הקרוב (7 באפריל) עם חגיגות ה-101 לתל אביב שייערכו בכיכר ביאליק. בתוכנית: סט מיוחד של מיקסמונסטר מהתפוחים, הופעות של עוזי נבון ומכרים, קרולינה וכהן@מושון, סט של ווידו מחבורת סוליקו. בנוסף, על גג בית העיר תיערך מסיבה של חבורת TABAC המלאה עם כלבתא, וולטר, הקטיק, טרטל וג'הנתן. החגיגות ייפתחו בשעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully