וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי סרגיי בודרוב יביים בארץ סרט על פי "שמשון" של ז'בוטינסקי

4.4.2010 / 14:46

הקולנוען הרוסי, שהיה בעבר מועמד לאוסקר, יצלם בישראל ובמרוקו אפוס על פי אחד משני הרומנים של הסופר והמנהיג הציוני. השבוע הוא יגיע לארץ כדי להציג את הפרויקט

ישראל ממשיכה למשוך את הקולנוענים הבינלאומיים: לאחר שפורסם כי הבמאי הבריטי המהולל מייקל ווינטרבוטום יצלם בארץ סרט על חייו של מנהיג הלח"י, יאיר שטרן, שיגולם בידי קולין פירת', נודע היום כי הבמאי הרוסי סרגיי בודרוב יצלם בישראל ובמרוקו הפקת ענק על פי "שמשון", אחד משני הרומנים שכתב זאב ז'בוטינסקי. בודרוב וצוות ההפקה יגיעו השבוע לישראל כדי להציג את הפרויקט.

הרומן, שבו מציג ז'בוטינסקי אלגוריה על פי סיפורו של הגיבור התנ"כי, נכתב במקור ברוסית, כך שאין זה פלא כי דווקא במאי ממוצא זה יתעניין בו. בודרוב הוא אחד הבמאים המצליחים במדינה בעשור האחרון, ובין השאר היה חתום על האפוס "מונגול", שהתחרה על האוסקר בצד "בופור" לפני שנתיים. בודרוב מתמחה בהפקות מורכבות, ובעבר גם ביים את "מונגול" ואת "מזרח ומערב", שגם הם היו סרטים שצולמו במדינות שונות ובתקציבים גדולים.

זו לא הפעם הראשונה ש"שמשון" של ז'בוטינסקי מגיע לקולנוע - הוא כבר היה בסיס ל"שמשון ודלילה" הגרנדיוזי שביים ב-1949 ססיל ב. דה מיל, אחד מראשי הבמאים בתור הזהב הווליוודי. הסרט ההוא זכה בשני אוסקרים, ועתה ינסה "שמשון" של בודרוב לשחזר את ההישג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully