וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו של מייקל ג’קסון יוכל להמשיך לעסוק ברפואה

עינב שיף

6.4.2010 / 1:47

כשהוא מוקף במעריצי ג’קסון זועמים ובמשפחתו של מלך הפופ התייצב ד”ר קונראד מוריי בבית המשפט בלוס אנג’לס להמשך הליך העמדתו לדין, שם נקבע כי כרגע, יוכל להמשיך לקבל מטופלים

אימג'בנק GettyImages

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: בת גולן)

ד"ר קונראד מוריי, רופאו של מייקל ג'קסון המואשם ב"הריגה בלי כוונת זדון" של מלך הפופ, יוכל להמשיך לעסוק ברפואה עד להודעה חדשה, כך קבע היום (שלישי) בית המשפט בלוס אנג'לס. ד"ר מוריי התייצב לבית הדין כשמסביבו עשרות מעריצי ג'קסון שקראו למצות עמו את הדין וכן משפחת ג'קסון, שהגיעה לדיון כמעט בהרכב מלא.

ד"ר קונראד מוריי. GettyImages
ד"ר קונראד מוריי, היום בבית המשפט/GettyImages

סיבת הכינוס בבית הדין היתה מינויו של השופט שינהל את התיק מעתה, מייקל פסטור, שקבע כי ההחלטה הסופית בנושא רשיונו של ד"ר מוריי תתקבל ב-15 ביוני ועד אז, יוכל הרופא להמשיך ולקבל מטופלים. עורכי דינו של הרופא טענו כי שלילת רשיונו תביא לקריסת יכולתו לממן הגנה סבירה במשפט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
משפחת ג'קסון בשימוע של ד"ר קונראד מוריי. GettyImages
מראים נוכחות. משפחת ג'קסון, היום בבית המשפט/GettyImages

אמש (שישי) פרסם אתר TMZ כי אסטרטגיית ההגנה של ד"ר מוריי תתבסס על הטענה שג'קסון הוא זה שהזריק לעצמו את מנת הפרופופול הקטלנית שהביאה לקריסת ליבו. לדברי מקורות בצוות ההגנה של ד"ר מוריי, ג'קסון התעורר משנתו בדיוק כשהרופא הלך לשירותים והזריק לעצמו את התרופה מבקבוק שמצא על שידת חדר השינה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully