וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המועמדים לפרס "קיפוד הזהב" לתיאטרון פרינג'

עינב שיף

6.4.2010 / 12:41

24 הצגות יתמודדו על 13 פרסים בטקס החמישי של פרסי תיאטרון הפרינג', שייערך ב-7 במאי בתיאטרון תמונע בתל אביב

הוכרזו המועמדים לפרס "קיפוד הזהב", הפרס המרכזי ליוצרי ואמני פרינג' לשנת 2009, שייערך ב-7 במאי בתיאטרון תמונע בתל אביב, בתום שבוע של אירועי "לילה פרינג'", שיכללו חזרות פתוחות במרכזי הפרינג' של תל אביב.

על הפרסים השונים מתמודדים 24 הצגות ב-13 קטגוריות שונות. על פרס ההצגה הטובה ביותר מתמודדות "מייקל " המבוצעת על ידי "אנסמבל מייקל" בימוי איתי ויזר, "בין הספירות" עבודתה של נעמי יואלי בשיתוף קבוצת התיאטרון רות קנר, "הבית של מתוקו" (זוכת פסטיבל עכו 2009) של קבוצת התיאטרון האתיופי ישראלי "הולגאב" , מאת ובבימוי משה מלכא, וההצגה "ביאטריצ’ה" ע"פ סיפור מאת נחום גוטמן, בעיבוד ובימוי של שי פיטובסקי.

על פרס השחקן הטוב ביותר יתמודדו שמואל שילה על תפקידו בהצגה "הביתה" של תיאטרון הנגב; יפתח אופיר על תפקידו בהצגה "רוחות רפאים" של תמונע, אבי דאנגור על תפקידו בהצגה "מייקל" בתמונע ואורן יאדגר על תפקידו בהצגה "אורפיאוס במטרו".

על פרס השחקנית הטובה ביותר יתמודדו חווה אורטמן המועמדת פעמיים - על תפקידה בהצגה "המשוגעות של יפו" בתיאטרון ערבי עברי ביפו ועל תפקידה בהצגה "רוחות רפאים" בתמונע; המתמודדות הנוספות הן שרה פון שווארצה על תפקידה בהצגה "עניין של גברים" בתמונע, לאה גלפנשטיין על תפקידה בהצגה "בתולים" בצוותא ונעמי יואלי על תפקידה בהצגה "בין הספירות" בתמונע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully