וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטו האחרון של הית לדג'ר יופץ בישראל

6.4.2010 / 13:37

השחקן האוסטרלי מת במהלך צילומי הסרט, "The Imaginaurium of Doctor Parnassus", והבמאי טרי גיליאם חילק את זמן המסך שנותר לו בין ג'וני דפ ואחרים. לארץ הסרט יגיע ב-13 במאי

בשורות טובות למעריציהם של השחקן הית לדג'ר ז"ל ושל הבמאי טרי גיליאם יבדל"א: "The Imaginarium of Doctor Parnassus ", שיתוף הפעולה בין השניים, יגיע בקרוב למסכי קולנוע בארץ.

הפנטזיה הזו נרשמה בדפי ההיסטוריה כסרט האחרון שבו השתתף לדג'ר. השחקן האוסטרלי מת במהלך הצילומים, אך גיליאם החליט להשלים את המלאכה בכל זאת, ובצעד חסר תקדים חילק את זמן המסך שנותר לכוכב המנוח בין שלושה כוכבים אחרים: ג'וני דפ, ג'וד לאו וקולין פארל. השלושה תרמו את שכרם למתילדה, בתו של לדג'ר, כדי לדאוג לעתידה הכלכלי.

לפי הדיווח של חברת יונייטד קינג, בעלת הזכויות על הסרט בארץ, הוא יוצג בישראל מה-13 במאי, וייקרא כאן "ד"ר פרנאסוס". הפצתו כאן אינה מובנת מאליה, שכן הוא נחל כישלון קופתי חריף בארצות הברית. עם זאת, הוא היה מועמד לשני פרסי אוסקר, בקטגוריית עיצוב התלבושות והעיצוב האמנותי.

טרי גיליאם, שהחל את דרכו בחבורת מונטי פייתון, נחשב אחד היוצרים הייחודים והמסוגננים בעולם הקולנוע. עם זאת, הוא ידוע גם כילד הרע של הוליווד, ונוהג להסתכסך עם מפיקים ולהסתבך בהפקות כושלות. בין השאר, הוא חתום על הפיאסקו הכלכלי "הרפתקאות הברון מינכהאוזן", וגם לא הצליח במשך שנים להשלים את הפקת פרויקט חלומותיו - סרט על פי סיפורו של דון קישוט. עם זאת, ברזומה של גיליאם נמצאים גכמה סרטי פולחן פורצי דרך ועטורי שבחים, ובהם "12 הקופים" ו"ברזיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully