וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינונה ריידר מתקאמבקת

7.4.2010 / 11:55

לאחר בצורת שנמשכה כעשור, זוכה מי שהיתה אחת הכוכבות הגדולות של השנות התשעים לתפקיד ראשי בסרט עתיר תקציב - הקומדיה החדשה של רון הווארד ("מלאכים ושדים")

הוליווד עדיין מאמינה בווינונה ריידר: התקשורת האמריקאית מפרסמת היום (רביעי) כי לאחר בצורת ארוכה, השחקנית קיבלה תפקיד ראשי בסרט גדול תקציב. לפי הפרסומים באתרי תעשיית הבידור, ריידר תככב בצד וינס ווהן ב"Cheaters" (שם זמני), הקומדיה החדשה של רון הווארד, זוכה האוסקר על "נפלאות התבונה", שביים בשנים האחרונות את שוברי הקופות "צופן דה וינצ'י" ו"מלאכים ושדים".

ריידר היתה אחד השמות הגדולים בהוליווד מסוף שנות השמונים ועד סוף שנות התשעים, והופיעה בין השאר ב"המספריים של אדוארד" (שם כיכבה בצד ארוסה לשעבר, ג'וני דפ), "מציאות נושכת", "בתולות הים", "הנוסע השמיני 4" ו"נערה בהפרעה".

בשנים הללו נבחרה ריידר שוב ושוב לאחת השחקניות המבטיחות בארצות הברית ולאחת הנשים היפות והסקסיות בעולם, אך כפי שקורה לכוכבות אמריקאיות רבות, גם השם של ריידר החל להופיע במדורי הרכילות יותר מאשר במדורי הקולנוע. רגע השפל שלה הגיע ב-2001, השנה שבה נתפסה גונבת מחנות בגדים.

בהמשך העשור ריידר כמעט ולא הופיעה במסך הגדול, וגם כשעשתה זאת, זה היה בסרטים זניחים למדי, אך עתה היא מתחילה לכבוש מחדש את הבמה. בשנה שעברה אפשר היה לראות אותה בתפקיד קטן ב"סטאר טרק" וזה עתה היא השלימה את צילומי "Black Swan" של הבמאי המוערך דארן ארונופוסקי ("המתאבק"), שם היא מופיעה בצד נטלי פורטמן. עכשיו מגיע גם הליהוק לסרט של הווארד, והקאמבק מרשים עוד יותר לאור העובדה שלפי הדיווחים, ריידר נבחרה לתפקיד על חשבון שחקניות בסדר הגודל של קייט בקינסייל ("מלחמת האופל") ואומה תורמן. צילומי הסרט יתחילו בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully