וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון אושפזה בבית חולים, סיבוב ההופעות בסכנת ביטול

עינב שיף

7.4.2010 / 12:34

סוכנויות הידיעות מדוווחות כי הזמרת סובלת מדלקת בדרכי הנשימה, המצטרפות לידיעות השונות בדבר מצבה הבריאותי הלא יציב. מקורבה: "היא אפילו לא יכלה לצאת מהמלון"

הזמרת ויטני יוסטון אושפזה בבית החולים בפריז, לאחר שסבלה מדלקת בדרכי הנשימה, כך מדווח אתר ה-BBC. הזמרת בת ה-46 ביטלה אמש את הופעתה בפריז, שהיתה אמורה להתקיים אמש (שלישי) וגם תאריך המופע שלה במנצ'סטר נדחה למועד בלתי ידוע. פרטים נוספים על מצבה לא נמסרו ובסוכנויות הידיעות מדווח שהיא מוקפת בפמליה המקפידה על פרטיותה. "היא לא היתה מסוגלת לצאת מהמלון", אמר מקורבה, המפיק ג'קי לומברדי.

יוסטון, שהוציאה בשנת 2009 את האלבום "I Look to You", שנחשב לקאמבק מוצלח, אולם המכירות לא התרוממו והופעותיה של הזמרת נחלו כישלון צורב. בהופעת הבכורה שלה באוסטרליה עזבו רבים את האצטדיון תוך שהם טוענים כי מדובר במופע הגרוע ביותר שראו בחייהם.

כעת, תיאלץ יוסטון לבטל את רוב התאריכים שנקבעו לטור האירופאי שלה, על פי סוכנויות הידיעות לפחות עדה-1 ביוני. בנוסף לצרות אלו, באחרונה פרסמו צהובונים כמו הנשיונל אינקוויירר כי מצבה הבריאותי של יוסטון גרוע בהרבה וכי גופה קורס מעודף שימוש בסמים ואלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully