וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייבל עננה לבית המשפט: "NMC-הד ארצי מפירה את זכויותינו"

עינב שיף

7.4.2010 / 20:49

חברת התקליטים של אמנים בכירים דוגמת מירי מסיקה פנתה לבית המשפט בטענה כי NMC מבצעת פעילות מסחרית באלבומים השייכים לעננה, תוך הפרה של צו קודם של בית המשפט

הלייבל עננה, המחזיק בבעלותו קטלוג של אמנים בכירים בישראל ביקש היום (רביעי) מבית המשפט להורות לחברת NMC יונייטד- הד ארצי לחדול מלבצע פעולות מסחריות בתקליטים שבבעלותה של עננה. זאת, לאחר שעננה גילתה כי חנויות טאוור רקורדס, בבעלות NMC יונייטד-הד ארצי, ממשיכות למכור אלבומים הנמצאים בבעלות עננה, בניגוד לצו בית משפט.

לטענת עורכי הדין של עננה, שי רייכר וגיא וילף ממשרדו של עו"ד יגאל ארנון ושות', נתפסו בחנויות טאוור 765 אלבומים, ביניהם אלבומים של איה כורם, חמי רודנר וטיפקס אשר נמצאים בבעלותה של חברת עננה. זאת, על פי תצלומי חשבוניות רכישה של אלבומים אלו.

בתצלומים אלו, על פי טענת עורכי הדין, נמצאו מדבקות מבצעים שונות (3+1, למשל), המעידים לכאורה על ניסיון של NMC-הד ארצי "להיפטר מהתקליטים במחירי חיסול", כפי שנטען על ידי עורכי הדין של עננה. בנוסף, ערכה החברה חיפוש במחסני החברה, על פי צו שהעניק לה בית המשפט המחוזי בתל אביב ב-22 במרץ. לדברי עורכי הדין של עננה, חברת NMC-הד ארצי הערימה קשיים טכניים ולוגיסטיים שהאריכו את התהליך.

הקשר העסקי בין חברת עננה, בבעלותו של יניב דווידסון להד ארצי החל בתקופה בה היתה הד ארצי חברה עצמאית, בטרם רכשה אותה חברת NMC יונייטד. אז, ניהלה הד ארצי את מערך ההפצה של חברת עננה, אולם לאחר תום ההסכם בין השניים, בחרה חברת עננה שלא לחדשו.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הדבר יצר מחסור בחנויות באלבומים מבוקשים כמו אלו של מירי מסיקה, מרסדס בנד, הדג נחש, טיפקס ועוד. לאחר מכן, התקשרה חברת עננה עם חברת התו השמיני והאלבומים שבו להפצה רגילה. במקביל, פעלה עננה שחברת NMC-הד ארצי לא תעשה כל פעילות מסחרית באלבומיה של עננה שנותרו בבעלותה, פעילות שהגיעה כאמור עד לבית המשפט.

תגובת NMC-הד ארצי לא התקבלה עד שעת פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully