וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים מתגייסים למען הקרן החדשה ונעמי חזן

עינב שיף

8.4.2010 / 0:26

דויד ברוזה, רונה קינן, מארינה מקסימיליאן בלומין ואמנים נוספים יופיעו בקונצרט תמיכה מיוחד בתנועה שהותקפה חזיתית על מעורבותה בדו"ח גולדסטון. ברוזה: "יש תחושה שהדמוקרטיה הישראלית נמצאת במצור"

דויד ברוזה, רונה קינן, מארינה מקסימיליאן בלומין, תמר אייזנמן ואמנים נוספים יקחו חלק בקונצרט תמיכה בקרן החדשה – אותה קרן שזכתה להתקפות רבות מצד ארגון "אם תרצו", בשל אופיה השמאלני כביכול ומעורבות ארגונים שבתמיכתה בדו"ח גולדסטון לחקר אירועי מבצע "עופרת יצוקה" בעזה. האירוע יתקיים ב-16 באפריל במועדון לבונטין 7 בתל אביב בשעה 13:00, והכניסה אליו היא חופשית.

"יש תחושה שהדמוקרטיה הישראלית נמצאת במצור ולקראת יום העצמאות צריך להוציא אותה ממנו ולהחזיר את התקווה והאופטימיות”, מסר דויד ברוזה לקראת האירוע. פרופסור נעמי חזן, נשיאת הקרן החדשה שעמדה במוקד ההתקפות ואף איבדה את הטור השבועי שלה בעיתון ג'רוזלם פוסט בשל מעורבותה בקרן, אמרה כי "יום העצמאות צריך להיות גם יום חגה של הדמוקרטיה, כי אין עצמאות ללא שוויון וזכויות אדם- וזה גם האידיאל של מגילת העצמאות: מדינה חופשית, שיש בה שוויון ללא הבדל דת גזע או מין“.

אמנים נוספים שישתתפו באירוע: הרכב ההיפ-הופ הישראלי-ערבי סיסטם עלי, טל גורדון, רונית שחר, זאב טנא, יובל בן עמי ורועי צ'יקי ארד, נתי אורנן, גל זיו, אלי רוזן, יאיר יונה ומיכל לוטן. את האירוע תנחה השחקנית עינת ויצמן.

"הקרן החדשה" היא גוף המגייס כספים עבור ארגוני חברה אזרחית התומכים בשלום, שוויון וזכויות אדם, כמו "עדאלה", האגודה לזכויות האזרח, אחותי – למען קידום נשים בישראל, שוברים שתיקה, הקשת הדמוקרטית המזרחית ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully