וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה סגרה את מועדון הבאסס בירושלים

אייל דץ

10.4.2010 / 15:25

מלחמות המשטרה ובעלי המועדונים הגיעו גם לבירה. שוטרים סגרו את מועדון הבאסס מכיוון שלטענתם היו במקום ליקויי בטיחות. בעלי המקום מכחישים ושוקלים להגיש תביעה אזרחית

המשטרה נגד המועדונים - עכשיו גם בירושלים: שוטרים סגרו שלשום (חמישי) את מועדון הבאסס בירושלים מכיוון שלטענתם היו במקום ליקויי אבטחה שלא אפשרו את המשך המסיבה שהתקיימה בו. במסיבה היה אמור לתקלט אמן הדאבסטפ קוטי, הנחשב לאחד מיוצרי המוזיקה החשובים בתחומו הפועלים באנגליה, אולם עוד לפני שהוא הספיק לעלות לבמה סגרה המשטרה את המועדון.

לטענת המשטרה נמצאו מספר ליקויים במקום, ביניהם דלת החירום שהיתה נעולה, היעדר תאורת חירום ביציאה, היעדר מערכת לפתיחת דלת החירום, היעדר מאבטחים על פי תוכנית האבטחה ותפוסת קהל מעל המותר.

מנגד טוענים מנהלי המועדון כי אין אמת בטענות המשטרה. לדבריהם, בכניסה למועדון נמכרו כמאה ועשרים כרטיסים, מה שמציב את תפוסת המועדון באותו זמן בדיוק על הרף המותר. לגבי שאר הליקויים, טוענים במועדון כי הם לא נכונים. לדבריהם, דלת החירום במועדון לא היתה נעולה, במקום כן קיים שלט תאורה ביציאה ובאותו לילה היו נוכחים במקום שני מאבטחים, בדיוק על פי הנחיות ודרישות המשטרה. בהנהלת המועדון מודים כי למרות דרישת המשטרה, לא קיימת במקום מערכת לספירת קהל אך לטענתם אין בכך סיבה מספקת בכדי להביא לסגירת מועדון.

"צר לנו מאוד כי משטרת ישראל, גוף שאמור להיות אמון על האינטרס הציבורי, מצא לנכון להשקיע את המאמצים כדי לסגור את אחד המוסדות החשובים ביותר לתרבות וחיי הלילה האלטרנטיביים בירושלים", אמרו בעלי המועדון. הם אף הוסיפו כי הם מתכוונים להגיש תביעה אזרחית נגד "הגופים הנוגעים בדבר".

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר בתגובה כי "מועדון הבאסס נסגר עקב ליקויי בטיחות חמורים שנמצאו בו שכללו תפוסת קהל מעל פי שלוש מהמותר וחסימת יציאות חירום. בעלי המועדון יזומנו לשימוע בו תימסר להם רשימת הליקויים ולאחר שיבצעו את תיקונם באופן מלא, תשקול המשטרה את התרת פתיחתו מחדש של המועדון תוך המשך ביצוע ביקורות רישוי ואכיפה למניעת הישנותם של הליקויים שנמצאו במועדון".

  • עוד באותו נושא:
  • באסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully