וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה שבע שנים: בלר מוציאים סינגל חדש

אייל דץ

9.4.2010 / 17:25

לכבוד יום חנויות הדיסקים העצמאיות שיתקיים ברחבי העולם ב-17 באפריל, תוציא הלהקה הבריטית סינגל חדש שיופץ באלף עותקים בלבד. אלברן: "הדרך שלנו לתמוך בחנויות האלו"

לאחר שבע שנות בצורת מוציאים ארבעת חברי בלר סינגל חדש. על פי הדיווח בטלגרף הבריטי, הסינגל יופץ באלף עותקים בלבד וניתן יהיה לרכוש אותו בחנויות מוזיקה עצמאיות בלבד, זאת לכבוד "יום חנויות הדיסקים העצמאיות" (“Record Store Day") שיתקיים השנה ב-17 באפריל. על פי דיווחים, יכלול הסינגל שני קטעים חדשים של הלהקה שהתאחדה בקיץ שעבר לסיבוב הופעות חד פעמי, ושהסרט התיעודי אודותיה "'No Distance Left To Run", יצא השנה לאקרנים. פרטים נוספים על הסינגל אמורים להתפרסם בשבוע הקרוב.

"אנחנו רוצים שחנויות המוזיקה העצמאיות ימשיכו להתקיים", אמר סולן בלר דיימון אלברן בהודעה שפרסם לכבוד האירוע. "הן חלק חשוב מהתרבות המוזיקלית שלנו. מוזיקה היא הדרך הפשוטה עבור בלר להראות שהיא תומכת בחנויות האלו ואנחנו מקווים שאנשים יאהבו את הסינגל".

מסורת בהתהוות

יום חנויות הדיסקים העצמאיות יתקיים השנה באלף חנויות דיסקים עצמאיות ב- 18 מדינות ברחבי העולם. לכבוד האירוע יוציא הלייבל Parlophone סדרה של 12 תקליטי ויניל 7 אינץ' הכוללת חומרים (שחלקם שמעולם לא פורסמו) של הפט שופ בויז, הוט צ'יפ, לילי אלן, הפרויקט Darknight of the Soul, של דנג'ר מאוס ומארק לינקוס שהלך לעולמו לפני כחודש ועוד. כל אחד מהסינגלים יופץ בלא יותר מאלף עותקים, זאת במטרה לגרום לקהל להתנפל על החנויות.

בשנה שעברה היה זה הלייבל מטאדור שהפך את יום חנויות הדיסקים העצמאיות לחגיגה כאשר שחרר סדרה של וינילים נדירים, ביניהם תקליט המתעד את להקת פייבמנט בהופעה בגרמניה משנת 1997, הקלטה שלא ראתה אור לפני כן. כמו כן, יצא גם תקליטון 7 אינץ' שבו סוניק יות' מבצעים קאבר ל-"Pay No Mind" של בק ובק מבצע קאבר ל- "Green Light” של סוניק יות'.

  • עוד באותו נושא:
  • בלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully