וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: קרב טיטאני בפסגה

11.4.2010 / 18:33

לפי הערכות האולפנים, "דייט לילי", הקומדיה הרומנטית בכיכובם של סטיב קארל וטינה פיי, הצליחה לדחוק מהפסגה את "התנגשות הטיטאנים", וזאת אף שהיא אינה מוקרנת בתלת-ממד

מתברר כי עוד יש מקום בשוק לסרטים שאינם מצריכים משקפיים מיוחדים כדי לצפות בהם: וכך, בסוף השבוע האחרון העפילה לפסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית "דייט לילי", קומדיה רומנטית בכיכובם של טינה פיי וסטיב קארל, וזאת אף שהיא הוצגה בגרסה דו-ממדית בלבד ואף שגם אין בה אפקטים מיוחדים מכל סוג שהוא.

לפי הערכות האולפנים, הכניס הסרט 27.1 מיליון דולר, מה שאיפשר לו לדחוק מהצמרת את "התנגשות הטיטאנים", שגרף 26.8 מיליון דולר והעלה את הכנסותיו ל-110.4 מיליון דולר. הפער בין הכנסות שני הסרטים המצליחים זעום למדי - כרבע מיליון דולר בלבד - כך שהנתונים הסופיים עשויים לשנות את סדר המיקום ביניהם.

כך או כך, ההישג של "דייט לילי", שבו מפציעה גם הישראלית גל גדות, מרשים בהחלט. לשם השוואה, הפתיחה של הסרט גבוהה בהרבה מן הספתח של "אקסית במצור" בכיכובה של ג'ניפר אניסטון, הקומדיה הרומנטית שהופצה לפני שלושה שבועות. כמו כן, יש לזכור כי בניגוד ל"התנגשות הטיטאנים" ולרוב הלהיטים העכשוויים, הסרט לא נהנה מן המחירים הגבוהים של ההקרנות התלת-ממדיות.

מה ההסבר להצלחה? אמנם "דייט לילי" איכזב את המבקרים, אבל הוא ניצל את כוח המשיכה של קארל ופיי, שניים שהוכיחו כי בדור הנוכחי, אין בעיה לבצע את המעבר מהמסך הקטן לגדול. הסרט הרוויח גם מן הצמא של הקהל הבוגר לקומדיה רומנטית שיש לה ארשת אינטליגנטית. בארץ נוכל לצפות בו מה-6 במאי.

מצליח אש

במקום השלישי, לאחר "התנגשות הטיטאנים", התייצב סרט הרפתקאות נוסף שמוצג בתלת-ממד: "הדרקון הראשון שלי", שהכניס בסוף השבוע האחרון 25.3 מיליון דולר. בסך הכל עומדות הכנסותיו של הלהיט על 133.8 מיליון דולר, מה שגורם למפיקיו לחכך ידיים בהנאה.

לעומת זאת, "?Why Did I Get Married Too", הקומדיה של היוצר האפרו-אמריקאי טיילר פרי, סבלה מירידה חדה של יותר מ-60 אחוז בהכנסותיה בסוף השבוע השני להפצה. הפעם היא הכניסה 11 מיליון דולר בלבד, כך שבקופתה נאגרו 48.5 מיליון דולר. בניגוד לצניחה של פרי, מיילי סיירוס דווקא השכילה להחזיק מעמד. "The Last Song", המלודרמה לנערות שבכיכובה, שמרה על מומנטום טוב בסוף השבוע השני להפצתה והכניסה 10 מיליון דולרים, מה שמעמיד את הכנסותיה הכלליות על 42.4 מיליון דולר. אם רק ישמור על המגמה הזו גם בשבועות הקרובים, הסרט עוד עשוי להימנע מתגית הכישלון.

גם "אליס בארץ הפלאות" שבמקום השישי מסרב להיפרד מהטבלה. בסוף השבוע האחרון גרף הלהיט של טים ברטון 5.6 מיליון דולרים, מה שהעלה את הכנסותיו האסטרונומיות ל-319.3 מיליון דולר. לעומת זאת, במקום השביעי והשמיני אנו פוגשים שתי קומדיות מאכזבות: "Hot Tub Time Machine", עם הכנסות של 5.4 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 36.9מיליון דולר, ו"אקסית במצור", עם הכנסות של 4.3 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 56 מיליון דולר.

לשלהי הטבלה התגלגל "יומנו של חנון", שנפל למקום התשיעי עם הכנסות של 4.1 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 53.7 מיליון דולר. את העשירייה סוגרת "Letters For God", דרמה דלת תקציב לקהל הנוצרי, שהוצגה ב-897 אולמות בלבד (כרבע מכמות האולמות של "התנגשות הטיטאנים", לשם השוואה) והכניסה בהן 1.2 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully