וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייס צ'ויס מגיעים לישראל

עינב שיף

12.4.2010 / 17:30

להקת הרוק הבלגית, המוכרת בזכות להיטים כמו "Everything For Free" ו-"Not An Addict", תופיע ב-19 במאי במועדון הבארבי בתל אביב. זהו ביקורה השלישי של הלהקה בישראל

להקת הרוק הבלגית קייס צ'ויס מגיעה לישראל. הלהקה תגיע להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב ב-19 במאי. האחראי על הפקת המופע הוא אסי רון, שהביא לישראל את לורן היל, איאן בראון ובאחרונה את להקת הרוק הגרמנית-אנגלית ארט ברוט.

קייס צ'ויס היא להקתם המפורסמת של האחים שרה וגרת' בטנס, שהוקמה בשנת 1991 בשם The Basement Plugs ולאחר מכן בשם The Choice. אלבום הבכורה של ההרכב, The Great" Subconscious Club" ובשנת 1995 שינתה הלהקה את שמה בעקבות חשש לתביעות והוסיפה את האות K, כמחווה לגיבור הספר "המשפט" של פרנץ קפקא, יוזף ק. הלהקה פרצה לראשונה לתודעה בישראל בשנת 1995, עם הלהיט "Not An Addict" שיצא באלבומם השני, "Paradise Me". הלהקה חיממה את סיבוב ההופעות המצליח של אלאניס מוריסט לאלבום "Jugged Little Peel".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולקאם בק. קייס צ'ויס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 1998 הגיעה הלהקה לשיא הצלחתה עם האלבום "Crash Cocoon", שכלל את "Everything For Free", הלהיט ששום מסיבת ניינטיז אינה שלמה בלעדיו. לאחר מכן הוציאה הלהקה את "Almost Happy" (2000). הלהקה יצאה להפסקה כשהאחים בטנס פצחו בקריירת סולו. בתחילת השנה החליטה הלהקה להתאחד ואף הוציאה אלבום חדש, "Echo Mountain", בעקבותם הם מגיעים לישראל.

קייס צ'ויס ביקרה בישראל פעמיים בעבר. ההופעה הראשונה התקיימה בשנת 1999, כחימום להופעה של גארבג' בהאנגר 11 בתל אביב. שנה לאחר מכן חזרה הלהקה להופעה באולם הסינרמה בתל אביב.

ניתן לרכוש כרטיסים להופעה במועדון הבארבי בתל אביב, כאשר 150 הרוכשים הראשונים יוכלו לעשות זאת ב-180 שקלים. לאחר מכן יעלה המחיר ל-200 שקלים עד לתאריך ה-17 במאי. מה-17 ועד יום המופע יעמוד מחיר הכרטיס על 220 שקלים. את המופע תפתח להקת The Carsitters.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully