וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק הטלוויזיה הבריטי רוברט טירקל מגיע לישראל

12.4.2010 / 12:53

טירקל, שיצר את הפורמט של "בחזרה לתחתית" וגם עבד עם השף ג'יימי אוליבר, ינחה בפסטיבל דוקאביב סדנה מיוחדת שפיתח ליוצרים דוקומנטריים

אחד מאנשי הטלוויזיה הבכירים בבריטניה, רוברט טירקל, יתארח בפסטיבל דוקאביב הקרוב. טירקל יעביר במסגרת הפסטיבל את סדנת קונפליקט, המבוססת על מודל שפיתח ליצירת תוכניות דוקומנטריות. "קונפליקט" גם יהיה שם ספרו של טירקל על הקשר בין תעודה למסך הקטן, שייצא לאור במולדתו בקיץ הקרוב.

טירקל החל את פועלו בבי.בי.סי כפקיד בתחילת שנות השמונים, ובמהרה סלל את דרכו לדרגים הגבוהים ביותר בטלוויזיה הבריטית. ב-1990 הפיק את התוכנית פורצת הדרך "Troubleshooter", שסייעה במתן פתרונות לעסקים. לאחר מכן היה חתום על כמה פרויקטים טלוויזיונים מצליחים אחרים, ובהם "Back to the Floor", שזכה בגרסה ישראלית לשם "בחזרה לתחתית". כמו כן, יצר את "Blood on the Carpet" ואת "Jamies School Diners" בכיכובו של השף ג'יימי אוליבר, שזיכו אותו בפרס האקדמיה הבריטית לטלוויזיה. כל אלה הובילו לבחירתו ב-2006 כמפיק הטלוויזיה הבכיר בבריטניה.

הסדנה תתקיים בבית ציוני אמריקה ב-9 וב-10 במאי. היא תתקיים בשיתוף בשיתוף קרן מקור ופורום היוצרים הדוקומנטריים, ובחסות איגוד המפיקים, איגוד הבמאים והמועצה הבריטית לתרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully