וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוותיקן: הביטלס עשו מוזיקה נפלאה וחשובה

12.4.2010 / 15:48

העיתון הרשמי של הוותיקן מפרסם היום שיר הלל ללהקה שהעזה לטעון בעבר כי היא גדולה יותר מישו - "אי אפשר לדמיין את עולם הפופ בלעדיהם"

בדיוק 40 שנה לאחר פירוק הביטלס, נזכר הוותיקן להכיר בגדולת הלהקה. במאמר שמפרסם L'Osservatore Romano, העיתון הרשמי של קריית הוותיקן, מהלל הסופר הרשמי של האפיפיור את המוזיקה של ההרכב האגדי וטוען כי קשה לדמיין את מוזיקת הפופ בלי ארבעת המופלאים מליברפול.

ההצהרה הזו מפתיעה בעיקר בשל העובדה שהביטלס היו בעבר שנואי נפשה של הוותיקן, וזאת מפני שהממסד הקתולי סבר שהם מדרדרים את הנוער בהתנהגותם פורקת העול, ובעיקר בשל הצהרתו של ג'ון לנון כי הלהקה "גדולה יותר מישו".

לפי הערכות של כלי התקשורת באנגליה, הסיבה לשינוי הפתאומי בגישה היא שהוותיקן זקוק לייצר כותרות שיחפו על פרשיות המין שמביכות כרגע את הכנסייה הקתולית.

אתמול פורסם כי ריצ'רד דוקינס, הנחשב לאתאיסט המפורסם ביותר בעולם, מתכנן לבקש להוציא צו מעצר נגד האפיפיור בנדיקטוס ה-16, בעת שזה יבקר בבריטניה בחודש ספטמבר הקרוב. דוקינס והסופר כריסטופר היצ'ינס בודקים כעת עם מומחים משפטיים, כיצד הם יכולים לנקוט בצעדים נגד הכס הקדוש, בשל הטענות כי בנדיקטוס טייח מעשי התעללות מינית בכנסייה הקתולית. המעשים מוגדרים על ידי השניים כ"פשעים נגד האנושות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully