וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדיטורז והקלקסונז לפסטיבל עם הפיקסיז ופלסיבו

עינב שיף

13.4.2010 / 13:14

הלהקה האנגלית המצליחה תופיע לראשונה בישראל ב-9 ביוני במסגרת פסטיבל פיק.ניק. גם הקלקסונז יופיעו במסגרת הפסטיבל, לפני פלסיבו

האדיטורז יגיעו לישראל. הלהקה האנגלית המצליחה תופיע ב-9 ביוני בגני התערוכה בתל אביב, כמופע הפותח של הפיקסיז, במסגרת פסטיבל פיק.ניק שמפיק שוקי וייס, הכולל כרגע גם הופעות של פלסיבו והגורילאז סאונדסיסטם בגני התערוכה ארבעה ימים לפני כן.

האדיטורז הם מהלהקות הרוק הבולטות של העשור האחרון. הלהקה פרצה בזכות סינגלים כמו "Munich" ו-"Blood" מתוך האלבום הראשון, "The Back Room" שזכה לביקורות משבחות והשוואות ללהקות כמו אינטרפול וג'וי דיוויז'ן, בין השאר בשל המילים וצבע קולו של הסולן טום סמית'. לאחר מכן הוציאה הלהקה את "An End Has A Start" שהביא את הלהקה גם לפסטיבלים הגדולים בעולם.

השנה יצא "In This Light And on This Evening" שכלל את "Papilion", הלהיט הבולט בתוכו שגם סימן את שינוי הכיוון המוזיקלי של הלהקה. לאחר צאת האלבום יצאה הלהקה לסיבוב הופעות ובעקבותיו היא תגיע לישראל.

גם הקלקסונז, להקת הניו-רייב האנגלית, תגיע לאירוע. הלהקה הוציאה אלבום אחד עד היום, שכלל להיטים כמו "Golden Skans" והקאבר ל-"It's Not Over Yet" של גרייס. הלהקה תופיע ב-5 ביוני, ביום בו יופיעו גם פלסיבו והגורילאז סאונד סיסטם.

פסטיבל פיק.ניק יתקיים בשני ימים של הופעות בינלאומיות. בראשון, ב-5 ביוני, יופיעו פלסיבו והגורילאז סאונד סיסטם וכן הקלקסונז. ב-9 ביוני, יופיעו כאמור הפיקסיז והאדיטורז.כרטיס משולב לשני ימי הפסטיבל עולה 595 שקלים ואילו כרטיס למופע של הפיקסיז והאדיטורז עולה 425 שקלים. למופע של פלסיבו והגורילאז יעלה מחיר כרטיס 290 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully