וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל סקוט-הרון יופיע בישראל

עינב שיף

15.4.2010 / 8:00

היוצר הוותיק המכונה הסנדק של ההיפ הופ, יגיע להופעה ראשונה בישראל ב-25 במאי במועדון הבארבי בתל אביב, במסגרת סיבוב לקידום אלבומו הראשון זה 16 שנים

גיל סקוט-הרון, מי שנחשב לסנדק ההיפ הופ ואמנות הספוקן וורד, מגיע לראשונה לישראל. סקוט-הרון יופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-25 במאי בהפקה מיוחדת של קבוצות TABAC, נרנג'ה ואפיקומן. מחיר הכרטיס למופע יעמוד על 179 שקלים ומספר כרטיסים מוגבל יוצע למכירה ב-149 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש באחד האתרים המקושרים בכתבה.

סקוט-הרון בן ה-62 הוא אחת הדמויות החשובות בתולדות המוזיקה השחורה, שבמשך קריירה של 40 שנים הוציא 17 אלבומים ו-6 ספרים ואף ישב בכלא על אחזקת קוקאין. השיר שפרסם את סקוט-הרון יותר מכל הוא "The Revolution Will Not Be Televised" הפוליטי והחריף שיצא בסוף שנות ה-60 והיטיב לתאר את המציאות האמריקאית באותם ימים.

השנה, שב סקוט-הרון למרכז הבמה עם האלבום "I'm New Here", בהפקת ריצ'רד האסל, הבעלים של הלייבל XL. זהו אלבומו הראשון של סקוט-הרון מזה 16 שנים והוא קרוי על שם שירו של סמוג (ביל קלהאן). האלבום זכה לשבחים רבים, כולל ממבקר וואלה! תרבות איל רוב, שכינה את האלבום "האלבום האישי ביותר בקריירה של סקוט-הרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully