וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד הפרברים חוזר לאופנה

עינב שיף

15.4.2010 / 8:56

הרכב הפולק הוותיק משתף פעולה עם המפיק שמעון שירזי להופעה שתיערך בחנות בגדים. "בדרך כלל אנחנו לובשים שחור, הפעם נלבש משהו חדיש", מסביר חבר ההרכב יוסי חורי

יח"צ - חד פעמי

(הפרברים בוחרים בגדים להופעה, באדיבות EPW Media קריאייטיב והפקה)

הפרברים, צמד הפולק הוותיק של יוסי חורי ואורי הרפז ("מתוק התפוח"), חוזר להופיע באופן סדיר ומשתף פעולה באופן מפתיע עם מפיק המסיבות שמעון שירזי. השניים יופיעו הערב (חמישי) בשעה 20:00 במסיבת טרום עצמאות של חנות קסטרו בגן העיר בתל אביב, כחלק משיתוף הפעולה של שירזי והחנות.

"קסטרו פנו אלינו וביקשו שנייצג אותם באירוע ההשקה של החנות החדשה בגן העיר", מספר חורי. "בדרך כלל אנחנו לובשים שחור בהופעה, אבל הפעם בעזרתם נחרוג מההרגל ונלבש משהו חדיש, אני לא יכול לגלות מה. תצטרכו לבוא בשביל לראות".

אתם מרגישים רלוונטיים?

"יש קהל שמלווה אותנו כבר כמה דורות, ולגביו אנחנו בהחלט רלוונטיים. הצעירים פחות מכירים, אבל אלה שמגיעים להופעה נהנים, כך שאנחנו רלוונטיים גם עבורם. נשמח לעוד צעירים".

הפרברים עם שמעון שירזי. אלירן אביטל,
מרגישים רלוונטיים. הפרברים עם שמעון שירזי/אלירן אביטל

אז יש מחשבה על חומרים חדשים?

"אנחנו לא מקליטים כבר תקופה ארוכה, כי זאת המון עבודה ובסופו של דבר הרדיו משמיע מקסימום שיר אחד מתוך התקליט. גם הקהל שלנו מתרפק על שירים ישנים וכשאנחנו שרים משהו חדש הוא יושב בשקט. אנחנו לא מתלוננים חלילה, אנחנו נהנים מאוד מההופעות וממה שיש".

ואיך ההופעות היום לעומת אלה של פעם?

פעם הקהל היה יושב ומקשיב, היום הוא בא לשיר. לא שירה בציבור, חס וחלילה, אבל היום הקהל אוהב לשיר ומצטרף בפזמון".

אתה אוהב את זה?

יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות. זה חלומו של כל זמר שכשהוא פותח את הפה או מגיע לפזמון כולם יצטרפו אליו, אבל מצד שני בגלל זה לא שומעים את העיבודים, שאנחנו עובדים עליהם כל כך קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully