וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קריסטל באוורסוקס רצתה לפרוש מ"אמריקן איידול"?

עינב שיף

16.4.2010 / 18:41

אתר TMZ מדווח שאחת המועמדות המובילות לזכייה בתוכנית הריאליטי נטשה את אחת התוכניות בטענה שאינה עומדת בלחץ, אולם מנחה התוכנית ריאן סיקרסט שכנע אותה להמשיך

קריסטל באוורסוקס היתה בדרך לפרוש מ"אמריקן איידול", כך חושף היום (שישי) אתר הרכילות TMZ. על פי הדיווח, באוורסוקס נטשה את התוכנית לפני שבועיים בטענה שאינה עומדת בלחץ.

על פי הדיווח, באוורסוקס, הנחשבת למועמדת מובילה לזכייה בתוכנית השנה, התקדמה לעבר מגרש החניה ומול מספר אנשים ניהלה שיחה ערה עם מנחה התוכנית, ריאן סירקסט. "מה הטעם בכל זה?", שאלה באוורסוקס את סיקרסט, שהשיב לה כי התוכנית תסדר לה את הקריירה מבחינה מוזיקלית.

"אני קניתי לאמא שלי בית בעקבות התוכנית", אמר לה סיקרסט, שלא סיפר לה שהוא חתום על חוזה עתק בשווי 15 מיליון דולר לעונה. "גם את תוכלי לקנות בית מהכסף שתרוויחי בעקבות התוכנית".

תגובת הפקת התוכנית לא הובאה בידיעה שפרסם TMZ ומצוטטת כרגע באתרי הבידור המוביילים בארצות הברית. באוורסוקס בת ה-24 כבר הביאה לשינוי בהפקת התוכנית, לאחר שבתחילת חודש מרץ שונה סדר התחרות בתוכנית, כשהבנים הופיעו ביום בו הבנות היו אמורות להופיע, בשל מחלתה של באוורסוקס. באוורסוקס הופיעה למחרת כרגיל וסחטה מחמאות מהשופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully