וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס חולה אהבה

אייל דץ

19.4.2010 / 11:05

לבמאי הקליפים אלכס טופלר יש פרס גראמי בארון אבל הוא לא מסוגל לחשוב על לגדל את ילדיו במדינה שאינה ישראל. אז למה הוא עדיין גר בניו ג'רזי? כי "בישראל אין תעשיית קליפים אמיתית"

אלכס טופלר, בן 28, במאי קליפים, מתגורר בניו ג'רזי

אין דבר פתטי יותר מהנטייה של התקשורת המקומית לקטלג בכותרת "כבוד לישראל" או "ניצחנו" הישגים של אמנים שלא ביקרו בארץ מאז שמפא"י היתה בשלטון. דוגמה לכך התרחשה כשהכותרת "הגראמי הוא שלנו" פיארה את הישגו של אלכס טופלר, במאי קליפים תושב ניו ג'רסי שעזב את הארץ עם הוריו לפני כעשור, וזכה ב-2008 בפרס הגראמי הלטיני על הקליפ "Me Enamora". הניכוס של הפרס הזה לישראל היה מופרך בערך כמו האפשרות שטופלר יחזור לארץ כדי לביים קליפים לדודו מלאך.

חוץ מהגראמי, ברזומה של טופלר אפשר למצוא גם יצירת קליפים לאמינם, בלוק פארטי, בלאק לייבל סוסייטי, מגהדת, דה רוטס, דה הייבס ואחרים. אך למרות ההצלחה הגדולה מעבר לים, טופלר בהחלט רואה את עצמו חוזר לארץ, אם כי הוא מבין שאם יעשה זאת לא יוכל להתפרנס מווידאו-קליפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הציבור הישראלי לא מודע לכך שהפרסומות בארץ מעניינות הרבה יותר ממה שקורה בארצות הברית". אלכס טופלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בדילמה לא פשוטה, שכן אשתי ישראלית, יש לי המון חברים ישראלים ויהיה לי קשה לגדל את ילדיי במקום שאינו ישראל", מספר טופלר, שנמצא בימים אלו בביקור מולדת בארץ, לוואלה! תרבות. "הייתי רוצה להתחיל לעבוד בישראל, אבל הבעיה היא שאין כאן תעשיית קליפים אמיתית".

לפיכך, בוחן טופלר את האופציה לביים בישראל פרסומות, נישה שהחל לעסוק בה לאחרונה גם בארצות הברית, וזאת בשל הירידה בתקציבים שמפנים הלייבלים לקליפים. "הייתי רוצה לעבור לישראל ולשמור על הקשרים שיש לי בארצות הברית - כלומר, להיות עם חצי רגל כאן וחצי רגל שם. הפרסום בארץ ברמה גבוהה וגם לא חסר כסף שנשפך בענף. הציבור הישראלי לא מודע לכך שהפרסומות בארץ מעניינות הרבה יותר ממה שקורה בארצות הברית", הוא אומר, ואדלר, חומסקי, ראובני פרידן וכל השאר מוזמנים להרים את הכפפה ולהחזיר אותו הביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully