וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האפר: יריד הספרים בלונדון במתכונת מצומצמת

אייל דץ

18.4.2010 / 19:05

האפר הוולקני פגע באחד מירידי הספרות החשובים בעולם, כשנציגים מהוצאות לאור ממדינות רבות לא יכלו להגיע והיריד יתקיים במתכונת מצומצמת, כולל נוכחות ישראלית דלה

האפר הוולקני פוגע גם בעולם הספרות. היום (ראשון) היו אמורים להתכנס בלונדון נציגי ממיטב ההוצאות לאור של עולם הספרות לאחד מהירידים החשובים של עולם הספרות, The London Book Fair. האפר הוולקני שיבש את התוכניות וגרם לכך שהיריד החשוב, שבו רוכשות הוצאות לאור מכל העולם זכויות על ספרים שונים, יתקיים השנה במתכונת מצומצמת.

מי שכן הצליח להגיע השנה ליריד כנגד כל הסיכויים הוא זיו לואיס, אחראי הרכש של הוצאת כנרת זמורה-ביתן. לואיס, הנמצא כבר בלונדון, סיפר לוואלה! תרבות כי הטיסה הראשונה שלו ללונדון נאלצה מעל בולגריה לשוב אל עקבותיה ולחזור אל ישראל. לואיס לא ויתר, עלה על טיסה לפרנקפורט, משם לקח רכבת לבריסל ומשם רכבת ללונדון.

"הולך להיות יריד מאוד שונה", הוא אומר. "רוב האמריקאים לא פה, אין כמעט נציגות מהמזרח הרחוק וגם באירופה היו ביטולים. זה מסתמן כיריד שיהיו נוכחים בו בעיקר צרפתים, אנגלים ופליטים כמוני".

יש לציין שגם היריד בשנה שעברה,שהתקיים בצל המשבר הכלכלי, סבל מנוכחות ישראלית דלה, זאת בעקבות ההחלטה של ההוצאות לאור לא להגיע ליריד בשל צמצומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully