וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניפסט השמאל הלאומי יחזור לצומת ספרים?

אייל דץ

19.4.2010 / 12:38

בתנועה מתכוונים להפיץ בקרוב את המניפסט עם שרוך כחול במקום דגל וברשת השיווק, שמנכ"לה טען שההפצה הופסקה בשל צירופו של הדגל, אומרים כי "במידה ותגיע בקשה נשקול הפצתו"

האם מניפסט השמאל הלאומי יחזור לרשת צומת ספרים? שבוע לאחר שהורידה ממדפיה את המניפסט של מצהירה רשת צומת ספרים כי ההחלטה לא נבעה כלל משיקולים פוליטיים. במכתב בדואר אלקטרוני ששיגר מנכ"ל הרשת אבי שומר לאנשי אקדמיה טען שומר כי "הפסקת חלוקת הספרים נבעה מהחיבור בין הדגל והספר" לדבריו, החיבור בין הדגל שצורף למניפסט "גרם ללקוחות לקבל את התחושה שצומת ספרים מחלקת ליום העצמאות שי עם מסר פוליטי".

שומר ציין שהרשת תסכים להפיץ את הספר כפי שהיא מפיצה כל ספר אחר במידה והוא יימכר ללא הדגל. "במידה והמו"ל של הספר יחליט למכור את הספר בנפרד צומת ספרים תפיץ את הספר כפי שהיא מפיצה כל ספר אחר ברשת". כתב שומר. המכתב של שומר בא בעקבות עצומה שפרסמו יותר מ-80 אנשי אקדמיה בכירים הקוראת להחזיר את הספר למדפים.

אלדד יניב, שניסח את המניפסט יחד עם המחזאי שמואל הספרי, אמר לוואלה! תרבות כי לקראת חג השבועות מתכוונים ב"שמאל הלאומי", לחלק עשרות אלפי עותקים מהמניפסט שאליו מצורף שרוך כחול. "אנחנו מתכוונים לחלק את המניפסט בכל מקום שיסכים לשווק אותו", אמר יניב בהתייחס להודעה של שומר. יניב בירך על דבריו של שומר ואמר כי "אני מאוד שמח שהשכל הישר ניצח וכמו בפרשת בית החולים ברזילי הוכח שהישראלים לא מסכימים להיכנע ללחץ של קבוצות מיעוט".

מצומת ספרים מסרו בתגובה כי "ברגע שתגיע בקשה להפיץ את המניפסט הם ישקלו אותה כפי שהם שוקלים כל בקשה להפצת ספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully