וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ ישראלי יהיה הקליפ הרשמי של מובי

עינב שיף

19.4.2010 / 17:14

נמרוד שפירא, סטודנט לקולנוע מתל אביב ביים קליפ לשיר "Wait For Me" וזכה בתחרות אינטרנטית בה בחר המוזיקאי את הזוכה באופן אישי. "אני שמח שמובי ראה את זה", אומר שפירא

הקליפ לשיר "Wait For Me", הסינגל החדש של מובי שאמור לצאת בחודש מאי, הוא קליפ תוצרת הארץ. מאחוריו עומד נמרוד שפירא (27), סטודנט בשנה הרביעית ללימודיו באוניברסיטת תל אביב.

הקליפ של שפירא גבר בתחרות אינטרנטית על 500 קליפים אחרים שניסו גם הם להתמודד על הזכות לייצג את הסינגל המדובר, של אחד המוזיקאים המפורסמים בעולם. בשלב ראשון, שפירא היה בין 6 הקליפים שעלו לגמר והיום (שני), הכריז עליו האתר כעל הזוכה המאושר, שלצד הזכות להיות הקליפ של מובי, גם זיכה את הבמאי שלו ב-5,000 דולרים.

"זה מאד משמח, האמנתי תמיד שיש לנו קליפ טוב, אבל קשה היה לי להאמין שננצח", אומר שפירא לוואלה! תרבות. "עד הרגע האחרון לא ידעתי אם הקליפ היחסית שמח שיצרנו לשיר, אפילו שהיו בו מחוות לדברים שמובי עשה בעבר, הם מה שהוא מחפש. לשמחתי, האתר אפילו ציין שמובי צפה בקליפים ובחר את הזוכה באופן אישי, מה שאומר שבאמת פגענו".

בהכנת הקליפ סייע לשפירא צוות בן למעלה מ-20 אנשים, ביניהם שחקנים, עוזרי הפקה, צלמים ועוד. "מה שמייחד הפקת סטודנטים כזו היא התחושה שכולם פועלים למטרה מטרה אחת", אומר שפירא. "לכן מגיעה באמת תודה גדולה לכל מי שעזר".

לדברי שפירא, הפקת הקליפ עלתה לא מעט כסף, אולם הפרס הכספי יסייע לכסות את עלות ההפקה. בנוסף, כרגע הוא נמצא בקשר עם צוות האתר שאמור לעבוד מולו על השימוש בקליפ לקידום השיר, לכשייצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully