וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס בונד בקשיי תקציב

20.4.2010 / 10:53

אולפני MGM הודיעו כי צילומי הסרט, שהיה אמור להיות ה-23 בסדרה המצליחה, נדחו עד להודעה חדשה בשל קציי התקציב הקשים של מפיקי הסרט

אף נבל וגם אף יפהפייה לא יכולים לעצור את ג'יימס בונד, אבל אפילו לסוכן 007 אין מה לעשות נגד מצוקה כלכלית. אמש (שני) הודיעו מייקל ווילסון וברברה ברוקולי, מפיקי אחת הסדרות המצליחות בהיסטוריה הקולנועית, כי הם נאלצים לדחות עד להודעה חדשה את צילומי הפרק הבא שלה, שכרגע נודע בשם "Bond 23". הסיבה לדחייה: המשבר הכלכלי החמור של אולפן MGM, שמחזיק בזכויות על הסרט.

צילומי הסרט היו אמורים להתחיל בהמשך השנה. דניאל קרייג, שהופיע בהצלחה בשני סרטי בונד הקודמים, "קזינו רויאל" ו"קוואנטום של נחמה", כבר סיכם את תנאיו, שלושה תסריטאים כבר נשכרו וגם נוהל מו"מ מתקדם עם הבמאי סם מנדז ("אמריקן ביוטי", "לצאת לדרך") כדי שייקח לידיו את שרביט הבימוי. כל אלה ייאלצו להמתין עתה בסבלנות, וכרגע נראה כי ייתכן ויידרש זמן עד שיימצא פתרון.

MGM היה בעבר גדול האולפנים בהוליווד, אבל הוא ירד מתהילתו בתחילת שנות השמונים. כרגע נכסיו היחידים הם ארכיון עשיר והזכויות על מותג ג'יימס בונד. החובות של האולפן עומדים על 3.7 מיליארד דולר, והוא לא מצליח להגיע להסדר עם נושיו וגם לא למצוא לעצמו רוכשים. במהלך 2010 עלה בידיו של MGM להוציא אקרנים סרט אחד בלבד, "Hot Tub Time Machine", וגם הוא התרסק בקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully