וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר גורו (Gang Starr) הלך לעולמו

עינב שיף

20.4.2010 / 19:14

המוזיקאי, שהיה חבר בצמד המשפיע Gang Starr עם די ג’יי פרימייר, מת בגיל 43 כתוצאה מדום לב, שנגרם מסיבוך במחלת הסרטן בה נאבק למעלה משנה

אבידה לעולם ההיפ הופ: הראפר קית' עלאם, שכונה גורו, מת אמש (שני) בגיל 43 כתוצאה מדום לב. עלאם היה חולה במחלת הסרטן ואירוע הלב נגרם בשל סיבוך בטיפול במחלה.

בהודעה שפרסם הראפר האמריקאי MC סולאר (בשונה מהראפר הצרפתי MC Solaar), ששיתף פעולה במשך שנים רבות עם גורו נאמר "העולם איבד את אחד מאייקוני ההיפ הופ הגדולים בכל הזמנים. גורו נאבק בסרטן למעלה משנה ורצה פרטיות עד שיוכל להגיד שניצח את המחלה. זה לא קרה, והעולם איבד גאון אמיתי".

גורו, שראשי התיבות של כינויו היו Gifted Unlimited Rhymes Universal, התפרסם דרך הצמד שהקים עם די ג'יי פרימייר, Gang Starr. השניים הוציאו שישה אלבומי אולפן ביחד שזכו לביקורות מצוינות והכרה בעולם ההיפ הופ. השניים סיימו את השותפות בשנת 2003, לאחר שבאמצע סיבוב הופעות באירופה פרימייר חזר לארצות הברית וגורו המשיך להופיע לבדו.

כעת נראה שסיום היחסים בין גורו לפרימייר היו חריפים משנודע: אתר MTV פרסם עם הידיעה על מותו של גורו מכתב חריף שכתב לפני מותו, בו הוא אוסר על כל השתתפות של פרימייר במחוות לכבודו. "הוא אינו חלק מחיי ב-7 השנים האחרונות ואיני רוצה קשר אליו במותי", כתב גורו, במכתב שהובא ל-MTV על ידי סולאר.

לצד גאנג סטארר, לגורו היתה גם קריירת הסולו שלו במהלכה ארבעה אלבומים תחת הכותרת "Jazzmatazz" וכן שני אלבומי סולו "רגילים", האחרון שבהם בשנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully