וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל ויאיר ניצני מקימים מכללה לבידור

עינב שיף

21.4.2010 / 10:07

השניים הכריזו על צאתו לדרך של מיזם "מדיה באז", מכללה שתסייע לתלמידים להשתלב בעולם הבידור. בין המרצים: יאיר לפיד, יזהר אשדות וסאבלימינל

בראיון לוואלה! תרבות סיפר אלון גל, הקואוצ'ר ומנחה הטלוויזיה, על כוונתו להיכנס לעסקי המוזיקה עם יאיר ניצני וכעת – הוא מגשים את ההבטחה. השניים פותחים את "מדיה באז", מכללה לניהול עסקי המוזיקה והבידור, בה אמורים להשתתף כמרצים, לדבריהם של ניצני וגל, לא פחות מיאיר לפיד, סאבלימינל, יזהר אשדות, המפיקים אשר ביטנסקי, מיכאל תפוח וגדי אורון, העורך המוזיקלי דןדן מטיוק מגלגלצ, המוזיקאי הוותיק אילי גורליצקי וכן אלעד קופרמן, מפיק "האח הגדול" בישראל.

"זיהינו צורך אדיר בשטח לשלב בין עולם המוסיקה והבידור ועולם העסקים והניהול הפיננסי של אמנים", מסרו השניים. "כיום, אמן צריך ללקט לבדו מנהל אישי, יחצ"ן, מפיק, סוכן בוקינג, מעצב ועוד רבה הדרך. יש גם אנשים רבים הרוצים להגשים חלום ולהיות אמנים או מעוניינים לעסוק בתחום כמנהלים או מפיקים, אך אין בידיהם את הכלים והגישה לעולם הזה ואין להם היכן ללמוד".

הקורס הראשון במכללה ייצא לדרך בחודש יוני הקרוב. על פי תוכנית הלימודים, הקורס הראשון יארך במשך 130 שעות, כולל התנסות מעשית בפיקוח. בנוסף, מבטיחים במכללה הטבות ללא עלות לתלמידי המכללה בנושאים הנלווים לפעילות בתעשיית הבידור, כמו שיעורי פיתוח קול, הפצה דיגיטלית ברשת וכן הקלטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully