וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי מינוג בדרך לאלבום חדש

עינב שיף

21.4.2010 / 16:27

הזמרת תוציא בחודש יולי את "Aphrodite", אלבום ראשון לאחר שלוש שנות שתיקה, כולל שיתופי פעולה עם מפיק-העל סטיוארט פרייס והסיזר סיסטרס. קבלו הצצה לסינגל הראשון, "All The Lovers"

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות חברת הליקון)

הרבה זמן שמעריצי קיילי מינוג מחכים לרגע הזה: הזמרת הודיעה היום (רביעי) על צאת אלבומה החדש, "Aphrodite", אלבום האולפן ה-11 שלה, שיראה אור ב-5 ביולי בחברת פרלפון ובייבוא של חברת הליקון. הסינגל הראשון, "All The Lovers", יראה אור בשבוע לפני כן ב-28 ביוני.

"הסינגל היה אחד השירים האחרונים שנכתבו לאלבום", אמרה מינוג עם צאת ההודעה. "כשהקלטתי את 'All The Lovers' ידעתי שהוא חייב להיות הסינגל הראשון. הוא מסכם את הזחיחות של האלבום בצורה מושלמת. הוא עושה לי צמרמורות, לכן אני ממש מתרגשת לשמוע מה אנשים יחשבו עליו".

עטיפת האלבום "Aphrodite" החדש של קיילי מינוג.
עטיפת האלבום החדש

המפיק הראשי של האלבום הוא מפיק-העל סטיוארט פרייס. על הסינגל אמר פרייס כי 'All The Lovers' הוא שיר קסום, שמסכם את כל מה שהאלבום: קיילי במיטבה עושה מוזיקת פופ-דאנס. כל מה שחושבים על קיילי – זה בסינגל הזה".

מינוג תארח מפיקים נוספים באלבום, ביניהם ג'ייק שירז מהסיזר סיסטרס עמו עבדה בעבר (על "I Believe in You" המצוין), קלווין האריס המבוקש וטים רייס-אוקלי מלהקת Kean.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully