וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט ישראלי נוסף בפסטיבל קאן

עינב שיף

21.4.2010 / 17:50

"עזרה ראשונה" של ירדן כרמין גבר נמצא בין 9 הסרטים הקצרים שהתקבלו לפסטיבל היוקרתי בעולם ויתמודד על "דקל הזהב" בקטגוריה. "אפילו לא חלמתי על זה", אמר הבמאי לוואלה! תרבות

הסרט "עזרה ראשונה" של ירדן כרמין התקבל לפסטיבל קאן, ויתמודד על פרס "דקל הזהב" היוקרתי בקטגוריית הסרטים הקצרים. הסרט, שנוצר כפרויקט הגמר של כרמין בלימודיו בבית הספר סם שפיגל, הוא בין 9 הסרטים בלבד שנכנסו לתחרות מבין 5,000 הסרטים שהגיעו מועמדות לקטגוריה.

"אני עדיין בהלם", אמר כרמין לוואלה! תרבות. "אפילו לא חלמתי על זה. ב-1 באפריל ניסיתי לעבוד על חברים שהתקבלתי לקאן והם לא האמינו לי". הסרט יוקרן ביום שישי הקרוב במסגרת מרתון סרטי הבוגרים של סם שפיגל בסינמטק תל אביב. "זו אחלה מתנה לסיום הלימודים", הוסיף כרמין.

הסרט עוסק במערכת היחסים החריפה בין שי (ארז כהנא) לתמר (הילה וידור), כשיום לפני חתונתו, מגיע שי לביתה של תמר, חברתו לשעבר, למפגש הסוער לפני הנישואים. זהו סרט שלישי ברציפות לבית הספר סם שפיגל בפסטיבל, אחרי ההצלחה של "דיפלומה" של יעל קיים בשנה שעברה ושל "המנון" שיצר אלעד קידן בשנה שלפני כן. שני הסרטים הוקרנו במסגרת הסינפודסיון לסרטי סטודנטים ואילו "עזרה ראשונה" הגיע לקטגוריית הסרטים הקצרים.

"עזרה ראשונה" מצטרף ל"המשוטט" של אבישי סיון, שהתקבל לקטגוריית שבועיים של במאים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. הסרט יתמודד על פרס "מצלמת הזהב" המוענק לסרט הביכורים הטוב ביותר מבין סרטי הפסטיבל, שייפתח ב-12 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully