וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב העת המקוון "האייל הקורא" נסגר

אייל דץ

22.4.2010 / 12:40

האתר, שנוסד ב-1999 ונחשב לאחד מאתרי התרבות המעניינים ברשת, ייסגר בעוד שבועיים. מייסד האתר: "אפילו אנחנו כבר לא כל כך מתעניינים בו"

לאחר למעלה מעשור של דיונים, מאמרים וביקורות ייסגר החודש "האייל הקורא", כתב העת האינטרנטי הוותיק לענייני תרבות ופוליטיקה. מייסד "האייל הקורא" והעורך הראשון שלו דובי קננגיסר פרסם היום (חמישי) פוסט שבו הוא מודיע כי האייל ימשיך לתפקד במשך כשבועיים נוספים, זאת על מנת לאפשר לדיונים שעדיין מתקיימים באתר להתקדם לקראת סיום. בתום התקופה הזו, מנגנון התגובות החדשות באתר יושבת, ו"האייל הקורא" יהפוך לאתר סטטי. קננגיסר כתב כי כל המידע והדיונים שנצברו באייל בעשר שנים וחצי, ימשיכו להתקיים ולהיות זמינים לכל, לפחות לזמן מה.

קננגיסר כתב כי הסיבה לסגירת האתר נובעת מירידה בהתעניינות הגולשים ומתחושת מיצוי. "רצינו להאמין שעדיין יש ערך במה שאנחנו עושים. אבל יום אחד קמנו בבוקר וגילינו שאפילו אנחנו כבר לא כל כך מתעניינים באתר", כתב קננגיסר. "קצב פרסום המאמרים הפך כבר מזמן לבלתי סביר בעליל, וקצב טפטופם של מאמרים איכותיים חדשים לתיבת הדוא"ל של המערכת הלך ונחלש. גם הדיונים בתגובות מיצו עצמם זה מכבר, ורבים מהם לא רק שחוזרים על דיונים שכבר התקיימו בעבר, אלא אף מודעים לכך ומתייחסים לחזרה הזו בעצמם".

"האייל הקורא" נוסד בשנת 1999 ככת עת מקוון לתרבות אקטואליה ומדע ונחשב לאחד האתרים התרבותיים הטובים ביותר ברשת האינטרנט הישראלית באתר התפרסמו מאמרים, עדכוני חדשות וסקרים כאשר כל מאמר באתר שימש במה לדיונים אינטלקטואליים שנמשכו ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully