וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: מייק פאטון ומונדו קאנה מבצעים את "Ore D'Amore"

אייל דץ

25.4.2010 / 8:00

רשמי: הזמר האמריקאי וההרכב החדש שלו, המונה 30 נגנים, יופיע ב-3 לאוגוסט באמפיפארק רעננה. לקראת ההופעה קבלו בהשמעה בלעדית טעימה ממה שמצפה לכם

יח"צ - חד פעמי

עכשיו זה רשמי: מייק פאטון יופיע גם הקיץ בישראל. פאטון, שהופיע בארץ עם פיית' נו מור בספטמבר האחרון במסגרת האיחוד של הלהקה, יופיע ב-3 לאוגוסט באמפיפארק רעננה ביחד עם הפרויקט החדש שלו, מונדו קאנה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 200 שקלים לכרטיס על הדשא ל-400 שקלים באורקסטרה. בנוסף יימכרו כרטיסי ישיבה במחיר של 280 שקלים. על הבאת המופע לישראל אחראית חברת "Alive Productions".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
30 נגנים ושירי פופ איטלקיים. פאטו בהופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרויקט החדש שאיתו יופיע פאטון בישראל הוא אחד השאפתניים ביותר שלו עד כה וכולל תזמורת בת 30 נגנים המנגנת עיבודים חדשים לשירי פופ איטלקיים מסורתיים, ביניהם כאלה של המלחין אניו מוריקונה. האלבום הראשון של מונדו קאנה אמור לצאת בשבוע הבא והוא יהיה מורכב מקטעים שהוקלטו במסגרת ההופעות החיות שערך ההרכב באירופה, ביניהם "Ore D'Amore" שמובא לכם כאן בהשמעה בלעדית.

פאטון התפרסם בעיקר כסולן של להקת פיית' נו מור שפעלה בשנות ה-80 וה-90 והגיעה לתודעת הציבור הרחב ב-1989 עם הצטרפותו של פאטון אליה ויציאת האלבום הראשון שלה עימו, "The Real Thing", שכלל את הלהיט "Epic". ב-1992 הוציאה הלהקה את מה שנחשב ללהיט הגדול ביותר שלה – גרסת כיסוי לשיר "Easy" של הקומודורס. לקראת סוף העשור התפרקה הלהקה אך, כאמור, התאחדה שוב בשנה שעברה והגיעה להופעה בישראל.

במקביל לפעילותו בפיית' נו מור המשיך פאטון לתפקד כסולן להקת Mr. Bungle, שבשל אופייה הניסיוני יותר מעולם לא זכתה להצלחה מסחרית גדולה אך זכתה לשבחים והערכה מצד המבקרים. בנוסף, פאטון פיתח במשך השנים קריירת סולו ואף השתתף בלא מעט הרכבים ופרויקטים, הזכור ביניהם הוא האלבום של Dan the Automator מ-2001, "Lovage, Music to Make Love to Your Old Woman By". מלבד שלוש הופעות עם פיית' נו מור, פאטון כבר הופיע בישראל פעמיים נוספות בעבר – פעם עם המוזיקאי האלקטרוני כריסטיאן פנז ופעם בפסטיבל שארגן סקסופוניסט הג'ז האמריקאי ג'ון זורן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully