וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות שליחת סיפורים קצרים ב-SMS חוזרת

אייל דץ

25.4.2010 / 12:15

התחרות, שהושקה בשנה שעברה, מעודדת כתיבת סיפורים מקוריים קצרים עד 140 תווים. התחרות נפתחה היום ותסתיים ב-6 במאי, הפרס הראשון - 15 אלף שקלים, יורם קניוק בראש חבר השופטים

"צרצרפיס", תחרות שליחת סיפורים קצרים עד 140 תווים ב- sms חוזרת. התחרות, שהושקה בשנה שעברה, מעודדת כתיבת סיפורים מקוריים קצרים עד 140 תווים (כולל סימני פיסוק ורווח). התחרות נפתחה הבוקר (ראשון) והיא תימשך עד 6 במאי. התחרות מיועדת לכותבים מעל גיל 18 וכל מה שעליהם לעשות הוא לשלוח סיפור למספר 8777. כל משתתף יכול לשלוח סיפורים קצרים ללא הגבלה. עלות משלוח כל הודעה היא 2 שקלים (4 שקלים לשני מסכים).

בראש צוות השופטים השנה יעמוד הסופר יורם קניוק, ויהיו בו חברים גם פרופ' חנן חבר, לשעבר ראש החוג לספרות עברית באוניברסיטה העברית בירושלים, מבקרת הספרות אריאנה מלמד והשחקנית/סופרת אביטל דיקר. הצוות יבחר בשלושת הזוכים: הפרס הראשון יעמוד על סכום של 15 אלף שקלים, השני – 10,000 שקלים והשלישי על סך 5,000 שקלים. הסיפורים המשתתפים בתחרות הם בשפה העברית בלבד.

שאול סוטניק, מנכ"ל מפעל הפיס אמר, כי "הצלחתו של פרוייקט 'צרצרפיס' בשנה שעברה הובילה אותנו לקיים פרויקט נפלא זה גם השנה. פעילות זו משתלבת עם תמיכתנו בתרבות בכלל ובספרות בפרט בעידן בו המידע הזמין כל כך נקרא בדרכים שונות מאשר בעבר. אנו מבקשים להמשיך ולהציג אתגר לכתיבה קצרה, איכותית ומדוייקת ולאפשר לדמיון לפרוץ את תקרת הזכוכית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully