וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיטריסט ג'ף בק יופיע בישראל

אייל דץ

26.4.2010 / 7:00

אחד הגיטריסטים החשובים בתולדות הרוק וזוכה חמישה פרסי גראמי יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת ב-5 באוקטובר באמפיפארק קיסריה

הגיטריסט ג'ף בק מגיע לישראל: אחד הגיטריסטים החשובים בתולדות הרוק יגיע לראשונה לישראל להופעה ב-5 באוקטובר באמפי פארק קיסריה. על הגעתו של בק לארץ אחראי המפיק שוקי וייס (המפיק השנה את פסטיבל פיק.ניק) ומחירי הכרטיסים ינועו בין 290 ל– 590 שקלים.

בק בן ה-66 הוא יליד לונדון, אשר פרץ לתודעה ב 1965 כגיטריסט המוביל של להקת היארדבירדס. כשעזב את הלהקה, הרכיב יחד עם רוד סטיוארט, הבסיסט רון ווד, הקלידן ניקי הופקינס והמתופף מיקי וולר את The Jeff Beck Group.

ב-1974 יצא בק לקריירת סולו והקליט שלושה אלבומי ג'אז פיוז'ן בהפקת ג'ורג' מרטין. במהלך שנות השמונים ושנות התשעים הוציא בק שישה אלבומי סולו ובעשור האחרון הוציא שלושה אלבומים, האחרון שבהם, "Emotion & Commotion" יצא השנה וההופעה בישראל היא חלק מסיבוב ההופעות המקדם אותו.

במשך הקריירה המפוארת שלו זכה בק בחמישה פרסי גראמי, אך מעבר להן, לנגינתו השפעה גדולה על דורות של מוזיקאים שהתחנכו על הטכניקה של בק והשתמשו בה באלבומים ובהופעות. בק דורג במקום ה-14 במצעד 100 הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים של הרולינג סטון ובשנה שעברה הוכנס בטקס מרגש להיכל התהילה של הרוקנרול על ידי ג'ימי פייג' מלד זפלין.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף בק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully