וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "הדרקון הראשון שלי" שוב בפסגה

25.4.2010 / 18:17

סרט האנימציה התלת ממדי הצליח להיאחז במקום הראשון בסוף השבוע החמישי להפצתו בעיקר בגלל החולשה של שני מתחריו הטריים - "תוכנית הגיבוי" בכיכובה של ג'ניפר לופז וסרט הפעולה "The Losers"

אף אחד לא האמין ש"הדרקון הראשון שלי" יתייצב במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בשבוע הרביעי להפצתו, ובטח שאיש לא חשב שהוא יהיה שם גם בשבוע החמישי, אבל זה קרה: בשבוע שעבר זה קרה בגלל החולשה של "קיק אס", והשבוע זה קרה בגלל הפתיחה החיוורת של שני הלהיטים הפוטנציאליים שהצטרפו לשוק, "תוכנית הגיבוי", קומדיה רומנטית בכיכובה של ג'ניפר לופז, וסרט הפעולה "The Losers".

השניים היו אמורים להיאבק ביניהם על הבכורה, אבל אף אחד מהם לא הצליח לאיים על "הדרקון הראשון שלי", והוא נאחז בפסגה עם הכנסות של 15 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, מה שהעלה את מאזנו הכללי ל-178 מיליון דולר. סרט האנימציה התלת-ממדי הותיר מאחור את "תוכנית הגיבוי", שהסתפק בסגנות עם הכנסות של 12.3 מיליון דולר. הקומדיה הרומנטית השיבה למסך הגדול את ג'ניפר לופז לאחר היעדרות של כחמש שנים, אבל התברר כי הקהל לא שש לקראתה. הסרט סבל גם מהיעדר נוכחות של שחקן בעל שם בצדה של לופז, ומקמפיין שיווקי שגרם לו להיראות כמו מוצר הראוי יותר לטלוויזיה. הכישלון של הסרט הוא מפלה שנייה מתוך שני ניסיונות של CBS Films, חברת ההפקות הקולנועיות החדשה של רשת הטלוויזיה, שכבר ניסתה לפרוץ למסך הגדול לפני כשני חודשים חודשים עם הדרמה הפושרת "Extraordinary Measures".

עם זאת, הישגיו של "תוכנית הגיבוי" עדיפים על אלה של "The Losers" מהמקום הרביעי, שביצועיו המפסידנים מזמינים אינסוף הלצות על חשבון שמו. העיבוד לחוברות הקומיקס על יחידה מיוחדת של מחסלים נקמניים גרף תשעה מיליון דולרים בלבד – לשם השוואה, כרבע מההכנסות שרשם לפני שנתיים "מבוקש", סרט ברוח דומה. "The Losers" סבל בדיוק מאותן בעיות של "קיק אס": מעטים מכירים את חוברות הקומיקס שעליהן הוא מבוסס, ואין בו כוכבים. אמנם מופיעה בו זואי סלנדה מ"אווטאר", אבל עשרות המיליונים שראו את הסרט מכירים אותה כיצורה הכחולה מכוכב פנדורה ולא מקשרים בין השם לפרצוף.

ואם כבר מדברים על "קיק אס", הרי שסרט גיבורי העל ליווה את הפתיחה המאכזבת שלו בצניחה חופשית של 50 אחוז – הוא הכניס בסוף השבוע השני להפצתו 9.5 מיליון דולרים, מה שהעלה את הכנסותיו הכלליות ל-34.8 מיליון דולר ודירדר אותו למקום החמישי.

טינה פיי וסטיב קארל לא עוצרים

בניגוד לכל האכזבות הנ"ל, "דייט לילי" של טינה פיי וסטיב קארל ממשיך להרשים ומתייצב במקום השלישי בסוף השבוע השלישי להפצתו עם הכנסות של 10.6 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 63.5 מיליון דולר. גם "התנגשות הטיטאנים" יכול להיות שבע רצון: אמנם איכותו הירודה פתחה דיון עגום באשר לעתידו של התלת-ממד, אבל הסרט עצמו השכיל להכניס בסוף השבוע האחרון תשעה מיליון דולרים והעלה בכך את הכנסותיו הכלליות ללא פחות מ-145 מיליון דולר.

לעומת זאת, הקומדיה "Death at a Funeral" לא הצליחה לשמור על מומנטום, ובסוף השבוע השני להפצתה הכניסה שמונה מיליון דולרים בלבד, מה שהעלה את הכנסותיה הכלליות ל-28.4 מיליון דולר והפיל אותה למקום השביעי.

במקום השמיני אפשר למצוא מוצר טרי נוסף, שמלכתחילה הופץ בכמות מצומצמת יחסית של אולמות ולפיכך לא היה אמור להתמקם בצמרת – "Oceans", סרט טבע צרפתי החוקר את יופיו של האוקיינוס. הסרט, שזכה להצלחה גדולה במולדתו, הסתפק בהכנסות של שישה מיליון דולרים בארצות הברית.

את הטבלה סוגרים "The Last Song" בכיכובה של מיילי סיירוס, עם הכנסות של 3.7 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 55.4 מיליון דולר, ומיד אחריו, במקום העשירי, "אליס בארץ הפלאות", עם הכנסות של 2.2 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 327.5 מיליון דולר, לא פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully