וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזאי והסופר מיץ' אלבום יבקר בישראל

עינב שיף

26.4.2010 / 10:33

מחבר רב המכר "ימי שלישי עם מורי" יגיע לביקור חגיגי לציון 25 שנים להוצאת מטר, המוציאה לאור את ספריו בישראל ויהיה אורח בגרסה הישראלית של "ימי שלישי עם מורי"

הסופר והמחזאי מיץ' אלבום יגיע לישראל. אלבום יהיה אורח הוצאת הספרים מטר, המוציאה לאור את ספריו של אלבום בישראל, ביניהם הספר האחרון של אלבום שיוצא בעברית, "אם רק נאמין". להבאתו של אלבום לארץ שותפה עמותת "תשקופת" הפעילה בתחום תמיכה רוחנית בחולים המתמודדים במחלות קשות ובני משפחותיהם.

אלבום ישתתף בארץ בסדרת אירועים לרגל חגיגות 25 השנים להיווסדה של ההוצאה, ביניהם ההרצאה המרכזית לרגל יום ההולדת של מטר. בנוסף, אלבום יגיע להצגה חגיגית של המחזה אותו כתב, "ימי שלישי עם מורי", המוצג בימים אלו בתיאטרון חיפה בשיתוף תיאטרון הקאמרי. אלבום יהיה האורח של שתי הצגות חגיגיות של "ימי שלישי עם מורי" שייערכו בתיאטרון חיפה (5 במאי) ולמחרת בתיאטרון הקאמרי בתל אביב.

בנוסף להיותו מחזאי וסופר מצליח ("ימי שלישי עם מורי" נמכר ב-11 מיליון עותקים), אלבום בן ה-51 הוא גם פובליציסט, שדרן רדיו ואורח בטלוויזיה במשדרי ספורט שונים. "אם רק נאמין", ספרו החדש, עוסק בסיפורו של רב הקהילה בה גדל אלבום בניו ג'רזי, שביקש מאלבום לכתוב הספד עליו. אלבום ייפגש במהלך ביקורו עם משפחת הרב המתגוררת בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully