וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד" 8 יוצאת לדרך

אמילי גרינצווייג

26.4.2010 / 21:47

תוכנית הריאליטי המצליחה תשוב למסך ב-5 במאי עם 10 פרקי אודישנים בימי רביעי וחמישי ולאחר מכן תשודר בימי חמישי ושבת. בתוכנית: ספיישל יהודה פוליקר ומוזיקה מזרחית כמובן

שידורי העונה החדשה והשמינית במספר של "כוכב נולד" יחלו ביום ד', ה- 5 במאי, כך הכריזו הערב (שני) מנחת התוכנית צביקה הדר והבמאי שלה, יואב צפיר במסיבת עיתונאים אינטרנטית שהועברה מירושלים. העונה החדשה תיפתח ב-10 פרקי אודישנים, שישודרו ב"קשת" בימי רביעי וחמישי בשעה 21:00. בחודש יוני, עם ההכרזה על הנבחרת ושלב הכניסה לאולפן יחלו השידורים החיים שימי השידור יעברו לחמישי ושבת.

כפי שכבר פורסם, גמר התוכנית ייערך בסוף הקיץ בירושלים וילווה בספיישל שידורים גם בערוץ 24, מבית הזכיינית. עוד נמסר מ"קשת" כי ההשקעה הכספית בעונת הקיץ גדלה השנה ותעמוד על 60 מיליון שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבים לעשות שפטים. שופטי "כוכב נולד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסיבת העיתונאים חזרו בזכיינית על ההכרזה כי לואי להב, מהמפיקים המוזיקליים הבכירים בתעשייה הישראלית, יפיק את אלבום הבכורה לכוכב הנולד וכי הזוכה יזכה גם במלגת מחייה לשנה על סך 240 אלף שקלים. הזמר פבלו רוזנברג מצטרף העונה באופן קבוע לפאנל השופטים, על חשבונו של צביקה פיק. דנה אינטרנשיונל, מרגלית צנעני, גל אוחובסקי וצדי צרפתי ממשיכים גם בעונה הנוכחית.

לצד הפרטים הטכניים הקשורים בעונה הנוכחית, נרשמה הפתעה מסוימת עם פרסום רשימת האמנים שיופיעו השנה בספיישלים של התוכנית: יהודה פוליקר, שלא מרבה בהופעות בתוכניות בידור יזכה לספיישל בכיכובו העונה כמו גם שרית חדד, דני סנדרסון ורמי קליינשטיין.

ב"כוכב נולד" יידעו גם להיפרד מהשופט הנוטש צביקה פיק בספיישל מיוחד וכן תהיה תגובה הולמת לשליטה של המוזיקה המזרחית בתעשייה (ובערוץ הבית של הזכיינית, מוזיקה 24) עם ספיישל מוזיקה מזרחית. זאת, למרות דבריו של יואב צפיר, שטען שדווקא העונה פנו לתוכנית יותר יוצרים מתחום הרוק, כמעין תגובת נגד לגל המזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully