וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד לטו יגיע לישראל עם להקתו להופעה אחת

עינב שיף

27.4.2010 / 8:07

שלושים שניות למאדים, להקת הרוק המצליחה למדי של השחקן ואחיו תופיע בתל אביב ב-18 באוגוסט, בביתן 1 של גני התערוכה

30Seconds to Mars, להקת הרוק המצליחה של השחקן ג'ארד לטו, תופיע לראשונה בישראל. הלהקה תופיע ב-18 באוגוסט בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי לקידום האלבום "This Is War". מאחורי המופע עומדת חברת Alive Productions, שאחראית גם על המופע של מייק פאטון באוגוסט וכן על המופעים של אלביס קוסטלו ודיאנה קראל. מחיר הכרטיס למופע עומד על 220 שקלים.

הלהקה הוקמה בשנת 1998 על ידי לטו ואחיו שאנון ומאז הוציאה שלושה אלבומים שהפכו אותם לאחת מלהקות הרוק המצליחות בעולם, בעיקר בקרב בני נוער. האלבום הראשון, הקרוי על שם הלהקה, יצא בשנת 2002 ונמכר במאות אלפי עותקים. האלבום השני, "A Beautiful Lie" יצא בשנת 2005 וזכה להצלחה גדולה גם הוא, כולל פרסי MTV2 ופרס ה-VMA לקליפ של הלהיט "The Kill" מתוכו.

אלבומה השלישי של הלהקה הגיע בשנת 2009, אחרי מאבק משפטי מתוקשר מול חברת וירג'ין, שתבעה את הלהקה בטענה שהיא מתעכבת בהוצאת האלבום. בסופו של דבר לטו והחברים הוציאו עם המפיק Flood את "This is War", ששמו הוא עקיצה כלפי חברת התקליטים, שהעניינים המשפטיים עמה הוסדרו מחוץ לכותלי בית המשפט.

מנהיג הלהקה הוא כאמור השחקן ג'ארד לטו בן ה-38, שלצד הקריירה שלו כמוזיקאי מנהל גם קריירה מוצלחת למדי כשחקן. לטו התפרסם ב"אלו הם חיי" ומאז שיחק בתפקידים מרכזיים ב"רקוויאם לחלום", "מועדון קרב", "נערה בהפרעה", "אמריקן פסיכו", "שר המלחמה" ועוד. בשנים האחרונות לטו פחות מצליח בקולנוע עם הכישלונות של "אלכסנדר" ו-"Chapter 27". סרטו האחרון הוא "Mr. Nobody", סרט מדע בדיוני עתידני שהוצג בפסטיבל ונציה ובפסטיבל טורונטו.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ארד לטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully