וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזי אוסבורן - עכשיו הסרט?

עינב שיף

28.4.2010 / 19:51

שרון אוסבורן, אשתו של אליל הרוק הכבד, אמרה כי בקרוב תצא לדרך הפקת הסרט הביוגרפי אודות חייו של בעלה. לתפקיד שלה אגב, היא מעוניינת בקארי מאליגן

סרט ביוגרפי על חייו של אוזי אוסבורן, מיוצרי הרוק הכבד החשובים בהיסטוריה של המזיקה, יוצא לדרך. אשתו של אוסבורן, שרון, הכריזה במסיבת עיתונאים לפתיחת עונת הסלבס של הריאליטי "המתמחה" על כך שהפרויקט קיבל אור ירוק סופי מחברת הפקה וכי בקרוב תצא הודעה רשמית בנושא.

"אין עדיין שחקנים בפרויקט", אמרה אוסבורן, שהעריכה כי בתוך שבועיים תצא הודעה מסודרת לעיתונות. "יש לנו מפיק ויש לנו המון כסף והכל מתחיל".

אוסבורן אף הוסיפה שהיתה מעוניינת כי קארי מוליגן, המועמדת לאוסקר על תפקידה ב"לחנך את ג'ני", תגלם אותה בסרט המדובר. לשאלת עיתונאי, אמרה אוסבורן שגם לא היתה מתנגדת שקלי, בתה, תגלם אותה. "היא דגם מוקטן שלי", אמרה אוסבורן. "היא תהיה טובה לתפקיד".

אוסבורן נחשב לאחד מאבות הרוק הכבד והמטאל, בזכות האפיזודה כסולן בלאק סבאת', מהלהקות המשפיעות אי פעם. לאוסבורן גם קריירת סולו מצליחה וכמובן תפקיד מפתח ב"משפחת אוסבורן", תוכנית הריאליטי המצליחה. באחרונה הופצו שמועות בתעשיית המוזיקה הישראלית הגורסות שאוסבורן יגיע לישראל להופעה, אולם הדבר לא הוכרז רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully