וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי ג'רווייס ישוב להנחות את גלובוס הזהב

עינב שיף

28.4.2010 / 20:08

ההופעה המרשימה של ג'רווייס בטקס גלובוס הזהב האחרון עשתה את שלה והקומיקאי האנגלי ישוב לאמלל מפורסמים עם הערותיו המרושעות. "הוא כוח טבע", החמיא לו סגן נשיא NBC

ריקי ג'רוויס ינחה גם את טקס גלובוס זהב ב-2011, כך הודיעו רשת NBC ותא כתבי העיתונאים הזרים המסקרים את הוליווד בהודעה לעיתונות שהכריזה על התאריך הטקס בשנה הבאה – 16 בינואר 2011. ג'רווייס הנחה בהצלחה את הטקס האחרון שנערך ב-17 בינואר. "אני לא מאמין שהם הזמינו אותי שוב אחרי הדברים הנוראיים שאמרתי", התבדח ג'רווייס. "בואו נראה עד כמה רחוק אוכל ללכת הפעם".

"כמו שצופים גילו במשדרי טקסי הפרסים האחרונים, ההומור המפתיע והלא צפוי של ריקי משתלב נהדר בגלובוס הזהב, שימשיך להיות שידור חי לאורך המדינה", אמר פול טלגדי, סגן נשיא ב-NBC. "ריקי הוא כוח טבע אמיתי עם חוש הומור מרושע שתמיד שומר את כולם על קצות האצבעות, מחכים לבלתי צפוי".

ג'רווייס היה לראשון זה 15 שנים שמנחה את גלובוס הזהב הזהב לבדו, לאחר שמפיקי הטקס האמינו כי הכוכבים שמגישים את הפרסים מספקים את הסחורה וכי אין צורך במנחה יחיד. בטקס האחרון ג'רווייס עקץ ללא הרף את המפורסמים במקום ובמיוחד את סטיב קארל, מקבילו האמריקאי בסדרה "המשרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully